پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص در 37 اسلاید در بهار 1403 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.
بخشی از متن:
قوانين بنيادي مديريت بازار
1- قانون رهبری (اول بودن بهتر از برتر بودن است.)
2- قانون طبقه (اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید که در آن اول باشید)
3- قانون ذهن ( وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.)
4- قانون تصورات (بازاریابی جنگ محصولات نیست،جنگ تصورات است.)
5- قانون توجه (اثرگذارترین مفهوم در بازاریابی،داشتن کلمه ای در ذهن مشتریان است.)
6- قانون انحصار( دو شرکت نمی توانند یک کلمه مشترک در ذهن مشتری داشته باشند.)
7- قانون نردبان (استراتژی مورد استفاده شما،به پله ای بستگی دارد که در نردبان روی آن ایستاده اید.)
8- قانون مسابقه دو نفره (در بلند مدت هر بازاری به محل مسابقه دو اسب تبدیل می شود.)
9- قانون عکس (اگر هدفتان جایگاه دوم است،استراتژی شما را رهبر بازار تعیین می کند.)
10- قانون تقسیم (در طول زمان مقوله تقسیم،و به دو یا چند مقوله تبدیل می شود.)
11- قانون چشم انداز (آثار بازاریابی در گستره زمان نمایان می شود.)
12- قانون توسعه خط (فشار غیر قابل مقاومتیبرای توسعه محصولات با نام تجاری پیشین وجود دارد.)
13- قانون قربانی (برای به دست آوردن چیزی،به ناچار باید چیز دیگری را از دست بدهید.)
14- قانون ویژگی ها (در برابر هر ویژگی،یک ویژگی اثر گذار دیگر وجود دارد.)
15- قانون صداقت (هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید،مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد.)
16- قانون حرکت جسورانه (در هر موقعیت،تنها یک حرکت نتیجه غایی را تعیین می کند.)
17- قانون غیر قابل پیش بینی بودن (اگر نتوانید برنامه رقبای خود را بنویسید،نمی توانید آینده را پیش بینی کنید.)
18- قانون موفقیت (موفقیت معمولا غرور می آفریند و غرور به شکست می انجامد.)
19- قانون شکست (باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت.)
20- قانون سر و صدا (شرایط در بیشتر موارد بر عکس چیزی است که در مطبوعات درج می شود.)
21- قانون شدت (برنامه های موفق مبتنی بر مد نیستند،بلکه بر پایه روند ها تنظیم می شوند.)
22- قانون منابع (بدون پول کافی هیچ ایده ای به نتیجه نمی رسد.)
برنامه ريزي بازاريابي
برنامه بازاریابی (به انگلیسی: Marketing Plan) یکی از بخشهای مهم طرح کسبوکار بهشمار میآید. از این رو فرایند برنامهریزی بازاریابی بخش مهمی از فرایند برنامهریزی و بودجهبندی سازمانها تلقی میشود. طرح بازاریابی اهداف بازاریابی را تعیین میکند و راهبردهای دستیابی به آنها را پیشنهاد میدهد. گرچه این طرح تمام اهداف و راهبردهای سازمان را در بر نمیگیرد. برنامه بازاریابی در صورتی که رابطه علت و معلولی مناسبی بین اهداف و استراتژی و همچنین تاکتیکهای اجرای استراتژی را در بر داشته باشد میتواند فرایند مدیریت بازاریابی سازمان را تضمین نماید.
اصطلاح طرح بازاریابی برای تشریح روشهای بهکارگیری منابع بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی به کار میرود. تقسیم بندی بازار، شناخت جایگاه بازار، پیشبینی اندازه بازار و برنامهریزی سهم عملی بازار در مفهوم طرح بازاریابی جای میگیرند. برای ایجاد یک برنامه بازاریابی یا همان مارکتینگ پلن، می بایست بسیار زیرکانه عمل کرد. مشاوران بازاریابی و تبلیغات، غالباً مشتریان خود را تهییج میکنند تا در بازارهای رقابت با حریفان با صرف هزینههای زیاد رقابت کنند. این رقابت اگر بر اساس یک برنامه دقیق و مدون اجرا نشود، میتواند تمام هزینههای انجام شده برای بازاریابی را از بین ببرد.
فهرست:
قوانين بنيادي مديريت بازار
برنامه ريزي بازاريابي
زمينه هاي برنامه ريزي بازاريابي
چگونگي تشخيص يک برنامه بازاريابي متناسب
منافع برنامه ريزي
تعريف برنامه ريزي بازاريابي
رابطه برنامه ريزي بازاريابي موسسه با برنامه ريزي مديريت مياني
مراحل اساسي در برنامه ريزي
عوامل اثر گذار بر روي استراتژي بازاريابي موسسه
ماهيت و محتواي يك برنامه عملياتي بازاريابي
مراحل اجراي يک برنامه ريزي بازاريابي
دلايل ناکافي در پياده کردن برنامه
وجه تمايز خدمت با کالا
آميخته هاي بازاريابي براي خدمات
مشتري مداري در موسسات بيمه
عنوان: پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
فرمت: pptx
تعداد صفحات: 37 اسلاید
تصویر پیش نمایش: