دانلود رایگان کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش pdf

دانلود رایگان کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش pdf

کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش در 18 صفحه توسط آکادمی مجازی باور مثبت تهیه شده و در مورد قانون ارتعاش که یکی از قوانین بسیار مهم و کلیدی در قانون جذب است، نکاتی را بیان می کند. در ادامه این بخش از سایت درآمد ناب می توانید نسخه pdf این کتاب ارزشمند را بصورت رایگان دانلود نمایید.

اصلی‌ترین راز قانون جذب قانون ارتعاش است. مفهوم کلی قانون جذب این است که ارتعاشات مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند. قانون ارتعاش می‌گوید ذهن ما همواره در حال فرستادن ارتعاش به جهان هستی و کائنات است. وقتی به هر موضوعی فکر می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید. وقتی روی هر موضوع متمرکز می‌شوید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید. وقتی به هر چیزی توجه می‌کنید و یا وقتی هر چیزی را می‌ینید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید.

پس بر اساس قانون جذب وقتی به هر چیزی فکر می‌کنید و یا به موضوع توجه می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت می‌کنند آن چیز را وارد زندگیتان خواهند کرد.

.

دانلود رایگان کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش pdf

.

قانون ارتعاش چیست؟

هر چیزی که در جهان است، از ریزترین ذره تا درشت ترین آنها در حال حرکت هستند. همه چیز حرکت کرده، ارتعاش می کنند و در الگوهای دایره ای قرار می گیرند. هر چیزی که وجود دارد با فرکانس ارتعاشی منحصر به فرد خود یکسان است. فرکانس به عنوان تعداد نوسانات دوره ای، ارتعاشات یا امواج در واحد زمان تعریف می شود. شما نمی توانید دو چیز را در جهان پیدا کنید که کاملا با یکدیگر یکسان باشند. به همین خاطر هیچ جفتی در دنیا شبیه هم نیست؛ زیرا هر چیز در دنیا الگوی ارتعاشی منحصر به فرد خود را داشته و نمی تواند این الگو برای چیز دیگر وجود داشته باشد.

تفاوت بین ماده و انرژی در درجه اول با تفاوت در این حرکات ارتعاشی توضیح داده می شود. پدیده هایی مانند نور، گرما، مغناطیس، الکتریسیته و صوت اشکال حرکت ارتعاشی می باشند؛ درست مانند درختان، میزها، گل ها و حیوانات. وقتی چیزها خیلی آهسته ارتعاش می کنند، صدایی نمی شنویم. اجسام فیزیکی کمترین ارتعاش را دارند، به همین دلیل است که ما نمی توانیم صدایی که از آن ها منعکس می شود را بشنویم. با افزایش ارتعاش، ما شروع به شنیدن صداهایی با امواج پایین می کنیم. افزایش بیشتر ارتعاش به ما این امکان را می دهد تا مانند زمانی که نت های بالاتر پیانو را می زنیم، صداهای بلندتری را بشنویم. اگر ارتعاشات بیشتر شده و سطح فرکانس بالاتر رود، شاید نتوانیم صدا را بشنویم. زیرا ممکن است این صدا از توانایی ما برای درک فرکانس خارج شده باشد.

توانایی ما برای دیدن رنگ نیز به همین شکل است. ما محدود به دیدن رنگ هایی هستیم که در طیف نور «یا همان طیف رنگ های رنگین کمان» قرار دارند. اولین درک ما از رنگ، قرمز تیره است. با افزایش ارتعاشات، رنگ قرمز روشن تر می شود، سپس به نارنجی و سپس به زرد، سبز، آبی، نیلی و بنفش تبدیل می شود. بنفش بیشتر به ماوراء بنفش ارتعاش می کند، جایی که ما دیگر توانایی دیدن رنگ را نداریم، همانطور که نمی توانیم مادون قرمز را با چشم غیر مسلح ببینیم.

.

.

بخشی از کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش pdf

برای فرستادن ارتعاش باید تمرین و تکرار مداوم داشته باشید شما یک وزنه بردار رو در نظر بگیرید آنقدر وزنه زدن رو تمرین می‌کنه و سرعت العملش بالا میره و در کسری از ثانیه سنگین‌ترین وزنه‌ها رو از روی زمین بلند کرده و روی سر می‌برد این کار فقط تمرین مداوم فرد رو می‌رسونه و هرکسی هم بتونه این تمرینارو انجام بده میتونه وزنه‌های مختلف رو از زمین بلند کنه.

.

.

عنوان: کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش

نویسنده: آکادمی مجازی باور مثبت

مترجم: سجاد عبدلی

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 18 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 800 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش pdf ، دانلود رایگان pdf سیر تا پیاز قانون ارتعاش ، دانلود pdf سیر تا پیاز قانون ارتعاش ، قدرت ذهن، قانون جاذبه، قانون جذب، آموزش قانون جذب، مراحل قانون جذب، قانون نیروی جاذبه، قانون ارتعاش، pdf قانون ارتعاش، کتاب قانون ارتعاش،

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید