پاورپوینت روش های بازاریابی حضوری

پاورپوینت روش های بازاریابی حضوری

دسته بندی:

قیمت: 35900 تومان

تعداد نمایش: 93 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت روش های بازاریابی حضوری

پاورپوینت روش های بازاریابی حضوری در 43 اسلاید آماده شده و همراه با تصاویر مربوطه می باشد و برای کسانی که می خواهند روش های بازاریابی و فروش را یاد بگیرند کاربرد دارد. در ادامه بخشی از محتوای پاورپوینت را قرار داده ایم و می توانید با دریافت این پاورپوینت به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

فروش حضوری یا به عبارتی دیگر بازاریابی حضوری را می‌توان یکی از شیوه‌های متداول و قدیمی بازاریابی و فروش دانست که در برخی اوقات به آن فروش ویزیتوری نیز گفته می‌شود. البته به لحاظ تخصصی فروش حضوری و بازاریابی حضوری دو مقوله جدا از هم هستند، با این حال، بسیاری در عرف این دو مفهوم را یکسان در نظر می‌گیرند.

به جرات می‌توان گفت این شیوه فروش، قدیمی‌ترین و ابتدایی‌ترین روشی است که فروشندگان از گذشته‌های دور به کار می‌برند و همچنان با برخی تغییرات به قوت خود باقی است.

ورود به عصر دیجیتال و استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی مانند ایمیل مارکتینگ، چت باکس، فروشگاه اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این دست باعث شده تا برخی تصور کنند که بازاریابی حضوری اهمیت خود را از دست داده است.

گرچه نمی‌توان اثرگذاری محسوس ابزارهای دیجیتال در بازاریابی را نادیده گرفت، اما واقعیت آن است که به کار بردن تکنیک‌ های بازاریابی حضوری در بسیاری از کسب‌و‌کارها و همچنین در فروش برخی محصولات هم‌چنان نقش مهمی برای ایجاد سرنخ، افزایش فروش و آگاهی از برند دارد.

عنوان: پاورپوینت روش های بازاریابی حضوری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 43

پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

پاورپوینت روش های بازاریابی حضوری

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید