پاورپوینت معماری ویلای بید مجنون زیبادشت کرج 

پاورپوینت معماری ویلای بید مجنون زیبادشت کرج 

دسته بندی:

قیمت: 12900 تومان

تعداد نمایش: 1356 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 می 2021

به روز رسانی در: 12 جولای 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای بید مجنون زیبادشت کرج

پاورپوینت معماری ویلای بید مجنون زیبادشت کرج ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

طراحی خانه دوبلکس ایرانی با تلفیق دو متریال مدرن و سنتی می تواند نتایج جذابی به همراه داشته باشد! اینکه شما بتوانید هر دو سبک معماری یعنی هم سبک مدرن و هم سبک سنتی را هم زمان در یک ویلا حس کنید میتواند بسیار هیجان انگیز باشد. طراحی خانه دوبلکس بید مجنون در کرج ایده ی خلاقانه و منحصر به فردی دارد. استفاده از متریال سیمان ، نمای خانه دوبلکس را مدرن کرده ، در عین حال بهره گیری از آجر نسوز در بخش تو رفتگی بدنه نما ، حس زندگی و نشاط را به نمای این ساختمان اضافه کرده است. این که چرا نام این ویلا بید مجنون است را در ادامه مطلب بیان خواهیم کرد.

 

در مورد سازه ویلای بید مجنون

پروژه حاضر، یک باغ سرسبز به مساحت ۲۰۰۰متر مربع در منطقه زیباشهرکرج می باشد.  در مرکز باغ یک کلبه قرار دارد. کارفرما قصد داشت تا کلبه را تخریب کرده و عمارت جدیدی را با زیربنای گسترده تر احداث کند. مشکل عمده ای که  در وضعیت موجود دیده می شد، کمبود فضای متناسب با نیازهای کارفرما بود. به علاوه، علاقه او به طبیعت و عدم رضایتش از قطع ارتباط بین فضای داخلی کلبه و فضای بیرونی باغ، باعث شد تا فضایی یکپارچه را درخواست کند و بین فضای بیرونی و دورنی ارتباط برقرار کند. به گونه ای که وقتی افراد در داخل ساختمان می باشند، همزمان هر آنچه که در بیرون اتفاق می افتد را نظاره گر شوند.

 

اشکال اصلی ویلای بید مجنون 

اشکال اصلی که در وضع موجود ساختمان ویلای آجری بید مجنون می دیدند کمبود فضا متناسب با نیازهایشان بود. آن ها میخواستند یک ویلای اقامتی، تفریحی داشته باشند که بتوانند با دو فرزند و همچنین پدر و مادرهای سالمندشان در آن زندگی کنند.در عین حال امکانات و فضای لازم برای برگزاری مهمانی و دورهمی های اخر هفته فامیل و دوستان را هم در این ساختمان ویلایی داشته باشند.

همچنین اهالی ویلای آجری بید مجنون به خاطر علاقه ای که به طبیعت داشتند از این ارتباط منقطع داخل کلبه و فضای باغ ناراضی بودند و طرحی می خواستند که ساختمان ویلایی ارتباط متصل تری با باغ داشته باشد به نحوی که همزمان که درون خانه هستند بتوانند اتفاقات بیرون خانه را هم رصد کنند و از تغییرات فصول خاطره بسازند و لذت ببرند.

 

 

فهرست

مقدمه

در مورد سازه

مجریان پروژه

روند طراحی ویلا نما آجری “بید مجنون”

بررسی دیاگرام، سایت پلان و برش ویلا بید مجنون زیبادشت

طراحی سازه ساختمان ویلایی بید مجنون در کرج

معماری

خواسته کارفرما

فضاهای پروژه

سازه و ایستایی بنا

مشخصات عمومی ویلای آجری بید مجنون در زیبادشت کرج

توضیحات تکمیلی معماران

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای بید مجنون زیبادشت کرج

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 43 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای بید مجنون زیبادشت کرج 

.

.

کلمات کلیدی:

ویلای بید مجنون، ویلا بید مجنون در زیبادشت کرج، تحلیل ویلای بید مجنون، ویلا بید مجنون، ویلای بید مجنون کرج، طراحی بید مجنون، فروش بید مجنون در کرج، زیبادشت کرج

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

2 نظر

    • سلام
      دو تا درخت بید مجنون روبروی ویلا نما آجری زیبادشت وجود داشت که برای ساکنین اون ویلا یادآور خاطرات زیادی بود.
      به همین دلیل اسم این ویلا رو هم ویلای بیدمجنون گذاشتند

پاسخ دهید