دانلود رایگان کتاب هدیه ای به نام آرامش pdf

دانلود رایگان کتاب هدیه ای به نام آرامش pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب هدیه ای به نام آرامش pdf

کتاب هدیه ای به نام آرامش نوشته محمدرضا زادهوش عنوان کتابی است که در این بخش از سایت درآمد ناب برای شما همراهان عزیز قرار داده ایم تا بتوانید بصورت رایگان این کتاب را دانلود نموده و از مطلب آموزنده آن استفاده کنید. کتاب هدیه ای به نام آرامش شامل مطالبی کوتاه و آموزنده است که به ما برای رسیدن به آرامش در زندگی کمک می‌کند.

محیط زندگی، آموزش، رشد، و کار ما آرام نیست و نه تنها در اختیار آموزش آرامش قرار ندارد که مکانی برای پراکنش ناآرامی است. کودک چنان با اضطراب خو می‌گیرد که بدون آن نمی‌تواند زندگی کند. اضطراب را شیرین می‌یابد و بنابراین تلاش می‌کند طعم اضطراب را بیش‌تر حس کند. رقابت‌ها در مسابقه‌ها و جشنواره‌ها ذهن را هرچه بیش‌تر به ناآرامی عادت می‌دهد. آرامش در وجود ما وجود دارد؛ ولی ما آن را به اعماق تبعید می‌کنیم همان‌گونه که انسان‌ها آرام را به غار تنهایی‌شان می‌رانیم.

.

.

پیش گفتار pdf هدیه ای به نام آرامش

ریشه بسیاری از دعواها، تمرین های ذهنی است. افراد می توانند در ذهن خود آرامش را تمرین کنند و می توانند برای پرخاشگری طرح بریزند. من کتاب هایم را با نام خدا و سپس نام امام زمان آغاز میکنم؛ ولی تمرین آرامش می تواند یک تمرین عمومی باشد. یک فرد بیدین و خداناباور نیز به آرامش نیاز دارد. آرامش، گمشده بشر امروز است. پیدایی ناپیدا. هرچه بیشتر بجوید، کمتر می یابد.

افرادی که همواره می کوشند چیزی بگویند و در برابر سخن دیگران موضعی داشته باشند، به این بیندیشند که به جای حرف، به مخاطب خود، آرامش هدیه کنند. در برابر مشکلات نیز اینگونه برخوردی نتیجه بخش است. بشر، راه حل های گوناگونی برای رویارویی برای هر مشکلی تدارک دیده است؛ ولی میبینی که مشکلات، به پایان نمی رسد و آرامش نیز در مخاطره قرار می گیرد.

.

.

مقدمه pdf هدیه ای به نام آرامش

محیط خانواده، مدرسه، و کار ما نه تنها آرام نیست و در اختیار آموزش آرامش قرار ندارد که محلی برای پراکنش استرس است. به ویژه مدرسه جایی است که به کودک، زندگی با استرس را آموزش میدهد. او چنان با استرس خو می گیرد که دیگر بدون آن نمی تواند زندگی کند. او فرامی گیرد که درس را شب امتحان بخواند، تمرین را کمی مانده به زنگ انجام دهد تا شیرینی استرس را بیشتر حس کند. فعل و انفعالات شیمیایی مغز می تواند آدم را معتاد کند و هر چیزی را شیرین بیابد.

خودآزاری، استرس، دیدن تصاویر هیجان انگیز، میل به مطرح کردن خود از طریق رقابت های ناسالم و جشنواره ها از این موارد است. فرد فرامی گیرد که با دعوا، ناسزا، مسخره بازی، شوخی های زننده، لطیفه های زشت، دروغ و دغل، فریادکشی، هیجان، کلاه برداری، گرانفروشی، حرامخواری و پنهان کاری زندگی کند. بدون اینها زندگی اش نمیچرخد و حالش خوب نمی شود. فرد صادق، راستگو، یکرنگ و سالم، غیر قابل تحمل است. نه او می تواند دیگران را تحمل کند و نه دیگران او را تحمل می کنند. یا باید همرنگ جماعت شود و یا در غار تنهایی خود بخزد. این کتاب، مطالبی است که فکر می کنم به کار زندگی روزمره بیابد.

.

دانلود رایگان کتاب هدیه ای به نام آرامش pdf

.

بخشی از کتاب هدیه ای به نام آرامش pdf

دوستی به کتاب فروشی رفته و کتابی چشمش را گرفته بود. دیده بود چاپ مدتی قبل است. چرا مدتی گذشته و او خبر نشده بود؟ کتاب را خریده و نشسته بود به خواندن و حاشیه زدن. بعد آن را سر قفسه گذاشته بود. دیده بود‌ای وای مدتی پیش آن را خریده و بر آن حاشیه زده است. او مدتی پیش با این کتاب سرگرم بود و اکنون نیز مدتی گذشته بود تا همه آن را بخواند و حاشیه بزند؛ ولی چیزی به یادش نیامده بود.

ذهن، آدم را به آسانی فریب می‌دهد. یک شاعر می‌بیند انگار می‌خواهد یک شعر بیاید. سریع بر می‌دارد و می‌نویسد. یک غزل تر و تمیز. بعد می‌بیند این که همه‌اش از دیگری است. آن کسی که برای انتشار، شتاب می‌کند، غزل دیگری را به نام خودش منتشر می‌کند. آن که متوهم است، بعد هم که دید از دیگری است، باز قبول نمی‌کند.

.

.

فهرست مطالب کتاب هدیه ای به نام آرامش

پیشگفتار

مقدمه

رسیدن

یک کلیک

تبلیغ بی امان

اشباع

سبک زندگی

چه خوب است؟

تکراری

نیاز

پیشنهادهای تازه

مصاحبه

نشانی

تسلیت

بچه مثبت

فشار

خواب ذهنی

خوشمزه

ارتباط

انتقادها

نقش

در جستوجوی استاد

شرکت خانم بچه ها

دریبل

خاطرات زیانده

سیخونک

خوب یا بد

دستورهای کلی

ویروس پذیرایی

راهنمایی تا بن بست

پریون

مراقبت بعد از خروج

نیاز جنسی

خیالات

زمین گیر

هویت واقعی

تفاهم واقعی

بلوغ

دلپذیر

سر و ته

ائتلاف

خشونت ها

بلندگو

خلوت

پروار

برون رفت

تحریک

عشق ممنوع

در خدمت حقیقت

مبارزه

بیهودگی

نتیجه حرف مردم

تبدیل به احسن

پشت میز

خدای بافته شده

ترس

دروغ رگباری

شیطنت

بازجویی

مدرسه فوتبال

اقبال

تغییر نام

قرض الحسنه

.

.

عنوان: کتاب هدیه ای به نام آرامش

نویسنده: محمدرضا زادهوش

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 72 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.2 MB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

آرامش در زندگی، رسیدن به آرامش، دست یافتن به آرامش، ذهن آرام، چگونه به آرامش برسیم، مطالب کوتاه روانشناسی، دانلود رایگان کتاب هدیه‌ای به نام آرامش، دانلود pdf کتاب هدیه‌ای به نام آرامش،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید