دانلود رایگان کتاب تله pdf

دانلود رایگان کتاب تله pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب تله pdf

با یکی دیگر از کتاب های روانشناسی همراه شما کاربران عزیز سایت درآمد ناب هستیم. کتاب تله نوشته‌ی محمدرضا کتویی زاده، راهکارهایی را به شما ارائه می‌کند تا از تمام ظرفیت‌های ذهنتان استفاده کنید و متفاوت باشید و متفاوت بیندیشید؛ با این اثر جذاب شما می‌توانید از ظرفیت‌های ادراکی مغزتان نهایت بهره را ببرید.

به شما تبریک می گوییم چرا که تصمیم گرفته اید تبدیل به یک ابرانسان شوید چون همانطور که خوب میدانید ظرفیت های ادراکی ذهن انسان بی نهایت است و اکنون شما مصمم شده اید از بخش زیادی از این ظرفیت استفاده کنید، متفاوت باشید و متفاوت بیاندیشید. شما تصمیم گرفته اید متفاوت باشید نه این که از بقیه بهتر باشید، این که بهترین خودتان باشید.

شاید عجیب باشد که چرا نام این کتاب را تله گذاشته ایم اما پس از خواندن آن کاملا متوجه می شوید، علت نام گذاری عجیب این کتاب چیست. در بخش ابتدایی کتاب به‌طور مفصل زبان بدن را توضیح داده است که با تسلط بر آن شما خواهید توانست با چشم‌ها و قوه‌ی ادراک افکار بقیه را بخوانید و پیش‌بینی کنید. در ادامه اصول و فنون مذاکره و گفتگو به‌طور مفصل شرح داده‌ شده است. زمانی که شما با زبان بدن آشنا شده‌اید باید بتوانید رفتار و واکنش مناسب با هر کنش را ارائه دهید، کنش‌های بقیه را تحلیل کنید و بهترین انتخاب و رفتار متقابل را داشته باشید.

در ادامه کتاب تله سندرم‌های روان‌شناسی و روان‌شناختی را تک‌به‌تک بررسی می‌کند. چرا که می‌دانیم ما همیشه با افراد سالم و کامل روبرو نیستیم و گاهاً مجبوریم رفتارمان را متناسب با رفتار شخص مقابل تغییر دهیم یا اصطلاحاً خودمان را با طبیعت وفق بدهیم.

در فصل بعد تئوری‌ها و تله‌های روان‌شناسی را (مهمترین مبحث کتاب) مطالعه خواهید کرد. شاید برای اولین‌بار باشد که این موضوع به صورت یک مجموعه کامل و جامع بررسی می‌شود اگر شما به انواع تله‌های روان‌شناسی تسلط داشته باشید نه‌تنها می‌توانید به رفتار خود تسلط کامل داشته باشید و رفتار شخص مقابل را تجزیه و تحلیل و بررسی کنید، خواهید توانست بهترین بازخوردها، برداشت‌ها و رفتارهای اجرایی و واکنشی ممکن را ارائه دهید.

محمدرضا کتویی زاده در ادامه به نظریه‌های یادگیری آشنا می‌پردازد و شما روش‌های یادگیری را جهت انتقال بهتر پیام، آموزش و کنترل افراد خواهید آموخت. سپس تکنیک‌های مختلف روان‌شناسی را تک‌به‌تک بررسی می‌کند. تکنیک‌های روان‌شناسی معکوس، سندروم استکهلم، تکنیک مخوف چراغ گاز، اثر هاله‌ای و بسیاری از تکنیک‌هایی که در لحظه به لحظه‌ی زندگی در برخورد با افراد مختلف با آن مواجه می‌شویم بررسی خواهند شد.

دانلود رایگان کتاب تله pdf

در انتها به فصل بسیار کاربردی و شگفت‌انگیز بازجویی و ضد بازجویی با ارائه مثال‌هایی واقعی می‌رسید. شاید اسم این فصل برایتان عجیب باشد اما ما در لحظه لحظه زندگی‌ خویش دائم در حال بازجویی و پاسخ‌دادن به مواردی هستیم که بعضاً ناخواسته، در گیرودار روزمرگی با آن مواجه می‌شویم. گاهی نقش قربانی را بازی می‌کنیم و گاهی نقش بازجو. مطالب این فصل به‌هیچ‌وجه سیاسی و جانبدارانه نیست. صرفاً جنبه آموزش، یادگیری و روان‌شناختی دارد.

مطالب کتاب تله بازگوی لحظات زندگی افرادی است که خواسته یا ناخواسته درگیر قضاوت‌ها، بدگمانی‌ها، تصمیم‌ها و رفتارهای نادرست و ناسالم اطرافیان می‌شوند. امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید در صورت رضایت در انتشار و معرفی آن به سایر علاقمندان دریغ نکنید.

.

.

بخشی از کتاب تله pdf

شناسایی زبان بدن احساسی توجه به زبان بدن و تن گفت هر فرد، یکی از بهترین روش‌ها برای پی بردن به نظر و احساسات واقعی اوست بسیاری از علائم و سرنخ‌های زبان بدن به صورت ناخودآگاه ابراز می‌شوند و به همین دلیل پیام شفافی را منتقل می‌کنند.

بارزترین احساساتی که توسط بدن نشان داده می‌شوند شادی و ذوق، خشم یا ترس است. علایم شادی بسیار آشنا و قابل تشخیص هستند به همین دلیل به بررسی نشانه‌های خشم و اضطراب می‌پردازیم.

.

.

فهرست مطالب کتاب تله pdf

زبان بدن

اصول و فنون مذاکره

سندروم های روانشناسی

تئوری ها و تله های روانشناسی

نظریه های یادگیری

تکنیک های روانشناسی

بازجویی و ضد بازجویی

منابع

.

.

عنوان: کتاب تله

نویسنده: محمدرضا کتویی زاده

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 156 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.9 MB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

دانلود کتاب تله pdf ، دانلود رایگان pdf تله ، دانلود pdf تله ،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید