پاورپوینت پروموشن چیست

پاورپوینت پروموشن چیست

دسته بندی:

قیمت: 13000 تومان

تعداد نمایش: 45 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 21 ژانویه 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

13000 تومان – خرید

پاورپوینت پروموشن چیست

پاورپوینت پروموشن چیست شامل 43 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

احتمالا واژه پروموشن را شنیده اید و این واژه به گوش شما آشنا است. Promotion یکی از آمیخته های بازاریابی است که در تکنیک ۴P بکار می رود. پروموشن در لغت به معنای ترفیع ,ترویج و ارتقا بوده و دارای مفهوم گسترده ای است.

پروموشن یکی دیگر از روش های جدید بازاریابی و تبلیغات است که برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها می توان از آن استفاده کرد. این روش تبلیغاتی با انواع روش های اجرایی خود میتواند در برندسازی کسب و کارتان به شما کمک کند. تبلیغات BTL یکی از روش های جدید و مقرون به صرفه ی تبلیغات است که از نظر روش های اجرایی به پروموشن شباهت دارد.

پروموشن یکی دیگر از روش های تبلیغات و بازاریابی است که با استفاده از روش ها و استراتژی های گوناگون می تواند به شما در زمینه ی معرفی محصولات، خدمات و کسب و کارتان کمک کند. پروموشن با استراتژی های کوتاه مدت و بلندمدت می تواند برای شما برندسازی کند، در واقع با استفاده از روش های خاص و متنوع پروموشن می توانید برند خود را از برندهای دیگر متمایز کنید و در کسب و کارتان بی رقیب باشید.

پروموشن چیست ؟

یکی از مهم ترین ویژگی های پروموشن آن است که می تواند برای هر محصول و هر برندی یک روش جدید تبلیغاتی معرفی کند؛ بنابراین برای اجرای پروموشن ابتدا باید با انواع روش های آن آشنا باشید تا بتوانید در زمینه ی تبلیغات محصول خود به موفقیت برسید.

شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی با انواع روش های اجرای پروموشن آشنا هستند و می توانند در زمینه ی اجرای پروموشن به شما مشاوره دهند تا شما پروموشن متناسب با کسب و کارتان را انتخاب کنید و در عرصه ی تبلیغات کسب و کارتان بی نظیر باشید.

قبل از آنکه بخواهیم انواع روش های پروموشن را توضیح دهیم، لازم است تبلیغات BTL را به شما معرفی کنیم. تبلیغات BTL که امروزه در میان شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی بسیار باب شده است، یک دیگر از روش های تبلیغاتی جدید و شبیه به پروموشن می باشد، به طوری که خدمات تبلیغات BTL را از انواع روش های پروموشن به شمار می آورند.

پروموشن و خدمات تبلیغات BTL

تبلیغات BTL  مخفف شده ی کلمات Below-the-line advertising، به معنای زیر خط تبلیغات می باشد. در اجرای پروموشن اغلب هدف ما برندسازی و معرفی کسب و کارها به شکل فوق العاده جذاب می باشد، در حالی که تبلیغات  BTL با به کارگیری استراتژی های بازاریابی مستقیم بیشتر به دنبال تبدیل مخاطب به مشتری است.

تبلیغات  BTL با خدمات متنوع خود به دنبال آن است تا با یک تبلیغ جذاب و به یاد ماندنی مخاطب خود را به یک مشتری دائم تبدیل کند؛ بنابراین با استفاده از تبلیغات BTL علاوه بر معرفی محصولات و خدمات جدید می توانیم محصولات و خدمات قدیمی را دوباره تبلیغ کنیم و مشتریان از دست رفته را بازگردانیم.

از آنجا که برای اجرای تبلیغات BTL از روش های بازاریابی مستقیم استفاده می کنیم، لازم است یک نیروی کاربلد در زمینه ی برقراری ارتباط موثر با مخاطب، استخدام کنیم تا با ایجاد یک ارتباط مستقیم، قوی و موثر بر ذهن مخاطب تاثیر بگذاریم و او را به یک مشتری دائم تبدیل کنیم.

در اجرای تبلیغات BTL  نیز مانند تبلیغات پروموشن از روش های گوناگونی استفاده می شود که برخی از این روش ها به استراتژی های پروموشن شباهت دارند. برخی افراد با مشاهده ی این شباهت ها تصور می کنند تبلیغات پروموشن و تبلیغات BTL  شبیه به یکدیگر هستند و در اصل یک معنا دارند؛ اما باید بگوییم این دو روش تبلیغاتی از نظر هدف با یکدگیر تفاوت دارند و لذا نمی توانیم بگوییم تبلیغات پروموشن و تبلیغات BTL هر دو یکی هستند.

همانطور که گفتیم هدف اصلی پروموشن برندسازی محصولات و خدمات می باشد، در حالی که هدف اصلی تبلیغات .. تبدیل مخاطب به مشتری است؛ اما اگر هدف کلی این دو روش تبلیغاتی را بررسی کنیم، می بینید که در هر دو روش به دنبال معرفی محصولات، خدمات و کسب و کارها و همچنین ترغیب مشتری به خرید هستیم.

در نتیجه اگر قصد دارید از این دو روش تبلیغاتی برای معرفی محصولات، خدمات و کسب و کارتان استفاده کنید یا به دنبال جذب مشتریان بیشتر برای خرید محصولات و خدماتتان هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به یک شرکت یا آژانس تبلیغاتی مراجعه کنید؛ زیرا شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی علاوه بر آنکه با انواع روش های اجرای این دو روش تبلیغات آشنا هستند، می توانند در زمینه ی انتخاب روش تبلیغاتی مناسب با کسب وکارتان نیز به شما کمک کنند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

پروموشن چیست

پروموشن و خدمات تبلیغات BTL

ظهور و گسترش پروموشن

دیدگاه فروشراه نسبت به پروموشن

انواع روش های اجرای پروموشن

انواع روش های تبلیغات BTL و تفاوت آن با پروموشن

اهمیت پروموشن در توسعه کسب و کار ها

انواع روشهای اجرای پروموشن

اجرای پروموشن

پروموشن و تاثیر آن در توسعه کسب و کار

اجرای پروموشن و ترویج و پیشبرد فروش

عنوان : پروموشن چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 43

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پروموشن چیست

پاسخ دهید