پاورپوینت مفهوم SRE چیست

پاورپوینت مفهوم SRE چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 84 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم SRE چیست

پاورپوینت مفهوم SRE چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

سیستم DevOps در دنیای فناوری اطلاعات، به عنوان نوعی جریان اصلی شناخته می‌شود. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که به کارگیری این سیستم برای هر سازمانی مناسب نیست.  اخیرا برای مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات در کسب و کار، رویکرد دیگری به نام مهندسی قابلیت اطمینان سایت یا sre مطرح شده است. این سیستم، جنبه‌های مهندسی نرم افزار را به زیرساخت‌ها و عملیات فناوری اطلاعات پیوند می‌زند.

در این مطلب قصد داریم بدانیم sre چیست و همچنین دو رویکرد دواپس و sre چه تفاوتی دارند؟

 

Sre چیست؟

Sre مخفف عبارت Site reliability engineering و به معنی «مهندسی قابلیت اطمینان سایت» است. به زبان ساده، معنی sre  عبارت است از یک سری قاعده و قانون که جنبه‌های مختلف مهندسی نرم افزار را با هدف مقیاس پذیرکردن و قابل اطمینان‌ کردن هر چه بیشتر سیستم‌های نرم افزاری، با مسائل زیرساختی و عملیاتی فناوری اطلاعات پیوند می‌زند.

بنابراین در پاسخ به سوال Site reliability engineering چیست، می‌توانیم بگوییم که Sre نوعی رویکرد است که طرز تفکر مهندسی نرم افزار را به وظایف و مشکلات مدیران سیستم و تیم عملیات پیوند می‌زند. هدف این رویکرد، ایجاد سیستم‌های توزیع شده و مقیاس پذیر نرم افزاری با قابلیت اطمینان بسیار بالا است.

 

تاریخچه sre چیست؟

واژه sre برای اولین بار توسط یکی از مهندسان شرکت گوگل به نام Ben Treynor مورد استفاده قرار گرفت. او ابتدا با تشکیل دادن یک تیم، سعی کرد قابلیت اطمینان در سایت گوگل را بهبود ببخشد. اما وقتی معلوم شد که هیچ معماری وجود ندارد که بتواند چنین سیستم عظیمی را پوشش دهد، رویکرد SRE را مطرح کرد.  وی در توصیف sre می‌گوید:

«وقتی شما از یک مهندس نرم افزار می‌خواهید که فعالیتی زیرساختی و عملیاتی انجام دهد، نقش sre به وجود می‌آید.»

تیم sre در سازمان، زمان خود را صرف کار بر روی تماس‌های عملیاتی و سایر نرم افزارهای در حال توسعه و همچنین اضافه کردن تنظیمات و ویژگی‌های برنامه می‌کند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

Sre چیست؟

تاریخچه sre چیست؟

علت شکل گرفتن تفکر sre چیست؟

تیم sre از چه افرادی تشکیل شده است؟

شباهت‌های دو رویکرد DevOps  و sre چیست؟

تفاوت دو رویکرد DevOps و sre چیست؟

رویکرد sre برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

دواپس یا sre ؟ کدام را انتخاب کنیم؟

 

عنوان : مفهوم Sre چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم Sre چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید