پاورپوینت معماری هتل آتلانتیس پالم دبی

پاورپوینت معماری هتل آتلانتیس پالم دبی

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 151 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری هتل آتلانتیس پالم دبی

پاورپوینت معماری هتل آتلانتیس پالم دبی ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

هتل آتلانتیس دبی که یکی از با شکوه ترین و مجلل ترین هتل های جهان محسوب می شود، توسط تعدادی از طراحان و معماران معروف بین المللی خلق شده است. شما با نگاه کردن به بخش های مختلف این هتل و عناصر معماری استفاده شده در آن، به استعداد ناب معماری دیوید راکول و جفری بیرز پی خواهید برد. هتل آتلانتیس دارای ۲۳ طبقه است که از ۱۵۳۹ اتاق برای اقامت مهمانان تشکیل شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب، طراحی و معماری ورودی هتل، اتاق ها و رستوران های این هتل را برای شما عزیزان توصیف کنیم.

 

 

موقعیت هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس پالم یک هتل ساحلی پنج ستاره است که در رأس جزیره مصنوعی نخل (Palm)، در شهر دبی امارات متحده عربی قرار دارد. این ساختمان بر اساس اسطوره آتلانتیس در آثار افلاطون بنا شده است. ساختمان اصلی دارای دو برج مرکزی است که در راستای شرق و غرب قرار دارند؛ و از طریق یک بنای مجلل و سلطنت گونه به هم متصل شده‌اند.

 

 

هتل آتلانتیس

آتلانتیس با سرمایه گذاری مشترک هولدینگ بین المللی کرزنر و شرکت Istithmar ساخته و در سال 2008 به طور رسمی افتتاح شد. هزینه ساخت در حدود 15 میلیارد دلار گزارش شده است. در آوریل سال 2012، Istithmer 50 درصد از سهام کرزنر را به ارزش 250 میلیون دلار کسب کرد. مدیریت این هتل به عهده مجموعه هتل‌های بین‌المللی کرزنر (Kerzner International Resorts) است. پس از آن آتلانتیس تبدیل به یک جاذبه توریستی و نماد جهانی دبی شد.

 

 

معماری هتل آتلانتیس

این هتل با مساحت 46 هکتار، 1539 اتاق، 23 رستوران، بوتیک های لوکس، یک پارک آبی 17 هکتاری و باغ های گرمسیری با بیش از 250000 گیاه و درخت؛ دارد. یک از ویژگی‌های اصلی این پارک آبی، سرسره آن با طول 60 فوت و زاویه 86 درجه نسبت به قسمت فوقانی آن است که افراد را از طریق یک تونل آکریلیک شفاف از میان یک تالاب پر از کوسه ماهی عبور می دهد.

این ساختمان دارای یکی از بزرگ ترین زیست گاه های دریایی رو باز در جهان می باشد که شامل حدود 65000 جانور دریایی در تالاب ها و دیگر مناطق است. سوئیت های سه طبقه زیر آبی به مسافران این امکان را می‌دهد تا در کنار ماهی ها به استراحت بپردازند.

 

 

 سوئیت های  زیر آب هتل آتلانتیس

 دیوارهای سوئیت زیر آب این هتل شیشه ای هستند و  مهمانان می توانند به راحتی منظره  زیبای زیر آب را تماشا کرده و از دیدن آن لذت ببرند. این سوئیت ها سه طبقه هستند که ۱۶۵ متر مربع می باشند و اتاق نشیمن و ناهارخوری آن از طریق یک راهرو و راه پله بزرگ قابل دسترس است . اتاق خواب مستر سوئیت ها شامل تخت خواب های جالب و روتختی های کتان می‌باشد واز دیوار شیشه‌ای مقابل آن می توان دریا را تماشا کرد.  در حمام  این سوئیت ها می‌توان حیوانات دریایی  که در حال شنا کردن هستند را تماشا کنید.

 

 

امکانات هتل آتلانتیس

امکانات هتل آتلانتس ، بسیار متنوع و در فضایی مجلل و خیره کننده سرشار از تنوع ، تحرک و سرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوج های جوان ، توریست ها ، بازرگانان ، کودکان ، ورزشکاران، بزرگسالان و جوانان می توانند از این امکانات تور هتل آتلانتیس دبی بهره مند شوند. هتل آتلانتیس دبی تور دارای یکی از پیشرفته ترین پارک های آبی خاورمیانه است که استفاده از آن برای مهمانان هتل آتلانتیس تور دبی رایگان است ولی استفاده از آن برای عموم با پرداخت هزینه بلامانع است.

 

 

فهرست

مقدمه

موقعیت

درباره هتل

طراحی و ساخت

معماری هتل

برج های سلطنتی یا THE ROYAL TOWERS

ورودی هتل آتلانتیس دبی

سوئیت ها و اتاق ها درهتل آتلانتیس دبی

سوئیت های Royal Bridge هتل آتلانتیس دبی

 سوئیت های  زیر آب

رستوران های هتل آتلانتیس دبی

رستوران NOBU در هتل آتلانتیس دبی

رستوران SEAFIRE در هتل آتلانتیس دبی

رستوران YUAN در هتل آتلانتیس دبی

رستوران SAFFRON در هتل آتلانتیس دبی

امکانات

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری هتل آتلانتیس پالم دبی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری هتل آتلانتیس پالم دبی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید