پاورپوینت معماری بیمارستان کودکان نیمورز

پاورپوینت معماری بیمارستان کودکان نیمورز

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 89 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری بیمارستان کودکان نیمورز

پاورپوینت معماری بیمارستان کودکان نیمورز ppt در 41 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

در شهر اورلاندو از ایالات فلوریدا، منطقه‌ای به نام “شهرک پزشکی دریاچه‌ی نونا” احداث شده و همان‌طور که از نام و وسعتش پیداست، سایتی چندمنظوره برای ارائه‌ی انواع خدمات پزشکی است. در سال 2012 بیمارستانی برای کودکان در همین منطقه ساخته شد که اصول طراحی آن دارای استانداردها وشاخصه‌های قابل توجهی بوده و بیشتر شایسته است نام “محیط شفابخش” را به جای بیمارستان برای آن به کار ببریم. تدبیری که برای طراحی این ساختمان و جزئیاتش اتخاذ شد، حاصل مدت‌ها مشاوره‌های تخصصی و مدون با پزشکان و مدیران این بیمارستان و همچنین کمیته‌ی مشاوره‌ی والدین و کودکان بوده است. سؤالی که پیوسته مسیر کار طراحان را روشن می‌کرد، این بود که «کودکان چه چیزی را بیشتر می‌پسندند؟» و بر این اساس، اولویت‌ها و سازمان‌بندی‌ها تعیین شد.

 

 

تاریخچه بیمارستان کودکان نیمورز

هنگامی که نمورس اعلام کرد قصد دارد یک بیمارستان جدید کودکان در اورلاندو افتتاح کند ، مردم از این طرح حمایت نکردند. دشمنان این پروژه از این واقعیت نگران بودند که دو بیمارستان کودک از قبل در منطقه اورلاندو وجود داشته و یکی دیگر از آنها خدمات را تکثیر کرده و قیمت ها را بالا می برد. نمورس چندین تلاش برای تأیید بیمارستان خود انجام داد و حتی در مورد خرید بیمارستان کودکان آرنولد پالمر بحث کرد اما مقامات ایالتی نیازی به بیمارستان کودکان دیگر نمی دیدند. سپس نمورس یک کمپین تبلیغاتی تهاجمی را آغاز کرد و در مورد خواستار آوردن یک بیمارستان مخصوص کودکان در منطقه اورلاندو صحبت کرد. پس از تلاش های فراوان برای جلب توجه پروژه هایشان توسط مقامات ایالتی ، نمورس مورد تأیید قرار گرفت.

 

 

معماری بیمارستان کودکان نیمورز

ویژگی خاص طراحی بیمارستان نیمورز این است که به کمک یک معماری سنجیده و ایجاد محیطی سرزنده و از هر حیث، غنی و منظری که به نقش مؤثر طبیعت در سلامت انسان دامن زده، از به دام افتادن در کلیشه‌ها رهایی یافته است. بیمارستان، پذیرای کودکان از رده‌ی سنی نوزاد تا بالغی است که دچار بیماری‌های مهلک و یا سختی هستند که معمولاً تشخیص اولیه‌ی علت و نوع بیماری‌هایشان کار آسانی نیست و نیازمند آزمایش‌ها، معاینات و مهارت فراوان است. طراحان با شناختن عوامل شادی‌بخش و نشاط‌آور در محیط و منظر بیمارستان، از امکانات نهفته در جهت هدف خود که کمک به بهتر شدن هرچه سریع‌تر حال کودکان است، سود بردند.

 

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه

معماری بیمارستان

طراحی فضای داخلی

بیمارستان نیمورز

جغرافیا

خدمات

تصویر پلان ها

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری بیمارستان کودکان نیمورز

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 41 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری بیمارستان کودکان نیمورز

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید