پاورپوینت معماری بیمارستان های وایله دانمارک و قلب ایندیانا آمریکا

پاورپوینت معماری بیمارستان های وایله دانمارک و قلب ایندیانا آمریکا

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 219 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری بیمارستان های وایله دانمارک و قلب ایندیانا آمریکا

پاورپوینت معماری بیمارستان های وایله دانمارک و قلب ایندیانا آمریکا ppt در 41 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

طراحی بیمارستان روانی توسط گروه معماری Arkitema

بیمارستان روانپزشکی وایله واقع در دانمارک، توسط گروه معماری Arkitema طراحی و به اجرا رسیده است. این بیمارستان روانی در فوریه 2017  به عنوان بخشی از مشارکت عمومی با کارفرمایی خصوصی افتتاح شد. از زمان افتتاحیه این بیمارستان میزان ثبت بیماران روانی تا 50 درصد کاهش یافت و به شکل گسترده نقش مثبتی در ترمیم روحی و جسمی بیماران داشته است.

 

 

معماری بیمارستان روانپزشکی وایله

ایجاد فضایی با عرصه های استاندارد و ظرفیت 91 تخت خواب ایده اصلی طراحی این بیمارستان روانی بود تا موجب سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه، آمبولانس کودکان، پزشکان و ملاقات کنندگان گردد. هم چنین از ضرورت های فضایی این مرکز می توان به مواردی همچون: ایجاد فضا های وابسته به محدوده درمانی – روانی مانند: ER (اورژانس) و ECT اشاره نمود که در محدوده ورودی تعبیه شده اند. پس از بررسی های انجام شده از تمام زوایای طراحی بیمارستان روانپزشکی Vejle از برنامه فیزیکی بیمارستان روانی گرفته تا اصول طراحی فضای درمانی، و رده بندی بیمارستان در بین مراکز سلامت روان، این بیمارستان روانی موفق به کسب جایزه بهترین طراحی اروپا 2018 در میان تمامی مراکز درمانی شد.

 

 

معماری بیمارستان قلب ایندیانا آمریکا

کار ساخت بیمارستان قلب ایندیانا در فوریه‌ی سال ۲۰۰۳ تکمیل شد. این بیمارستان تخصّصی با تجهیزات بِروز و مُدرنْ مخصوص سرویس‌دهی به بیماران قلبی‌ عروقی می‌‌‌باشد که در زمینی با وسعت ۲۱ هزار متر مربّع و با هزینه‌ای در حدود ۶۰ میلیون دلار ساخته شده است.

 

 

معماری بیمارستان قلب ایندیانا آمریکا

در حال حاضر بیمارستان دارای ۶۴ فضای مراقبت از تخت (Bed-Space) می‌باشد. ساختمان بیمارستان ۴ طبقه دارد، که طبقه‌ی چهارم به‌صورت نیمه‌کاره برای توسعه‌های آتی باقی مانده است. پلان طبقات اوّل تا سوّم ساختمان شامل سه بالِ منحنی‌شکل شبیه به گِرد‌باد است که در هر یک از این منحنی‌ها ۱۸ اتاق بستریِ یک‌تخته و یک ایستگاه پرستاری که مجهّز به سیستم شبکه‌ی اطّلاعات بیماران است، وجود دارد.

 

 

فهرست

معماری بیمارستان روانپزشکی وایله دانمارک

طراحی بیمارستان روانی توسط گروه معماری   Arkitema

مشخصات کلی پروژه

معماری بنا

نورپردازی بیمارستان

دکوراسیون داخلی بیمارستان روانپزشکی در دانمارک

دسترسی سبز و نور فراوان

نقاط قوت

نقاط ضعف

تصویر پلان

آلبوم

منابع

معماری بیمارستان قلب ایندیانا آمریکا

مشخصات کلی پروژه

درباره بیمارستان

معماری بیمارستان

تصویر پلان ها

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری بیمارستان های وایله دانمارک و قلب ایندیانا آمریکا

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری بیمارستان های وایله دانمارک و قلب ایندیانا آمریکا

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید