پاورپوینت بررسی گیاه در معماری

پاورپوینت بررسی گیاه در معماری

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 137 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بررسی گیاه در معماری

پاورپوینت بررسی گیاه در معماری  ppt در 49 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

فضای سبز برخلاف معنایی که ممکن است در عموم القا کند، تنها مکانی پوشیده از درخت گیاه و جدول کشی شده نیست، بلکه نمادی است از تفکرهای فرهنگی و اجتماعی یک جامعه و حوزه شمول آن نیز، تنها پارک ها را در بر نمی گیرد. کمابیش در تمامی موقعیت های طراحی محیط، ترکیب گیاهان بیشترین اثر را در شیوه ادراک مکان دارد. گیاهان مهم ترین متغیرهای محیطی در معماری منظر و فضای سبز به شمار می روند. وجود و عدم وجود ارتباط بصری منجر به احساس لذت و خوشایندی یا بی تفاوتی و ناخوشایندی می شود.

 

معماری همگون با گیاهان

مشابهت‌ هایی میان دنیای گیاهان و معماری وجود دارد و مطالعه طبیعت، همواره عاملی اساسی در شکل‌ گیری فرم‌ های معماری بوده است. در معماری همگون با ساختارهای گیاهی نه‌ تنها از ساختار گیاهان متفاوت برای حجم خارجی الهام می‌گیرند، بلکه گاهی از هوشمندی گیاهان با هدف ایجاد آسایش زیستی در فضاهای داخلی استفاده می‌ کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با معرفی سه پروژه معماری داخلی معروف سال 2016 این سبک از معماری را بیش تر بشناسید.

 

سبک معماری همگون

در این زمینه مطالعات بسیاری بر روی ساختمان‌ های مختلف انجام شده است، اما تمام مطالعات، مربوط به استفاده از ساختار گیاهان در حجم خارجی است. کتاب معماری همگون با ساختارهای گیاهی، نوشته پاتریشیا پرز هم‌ اکنون در ایران ترجمه و به چاپ رسیده است، ولی همان‌ طور که پیش‌ تر اشاره کردم تمام بررسی‌ ها بر روی معماری بناها متمرکز است و چیزی از کاربرد این سبک در معماری داخلی سخن نگفته است.

 

فهرست

مقدمه

معماری همگون با گیاهان

معماری همگون سبکی ناشناخته در معماری داخلی!

گیاهان هوشمند هستند!

بوتیک آکولا

خانه کیوماچی

خانه سبز خیال‌ انگیز

تاثیر گیاهان در معماری

بررسی نقش گیاهان آپارتمانی

نقش گیاهان در طراحی

عناصر طراحی بصری

خط

فرم

رنگ

بافت

کاربرد گیاهان در معماری

عناصر معماری

تقسیم فضا

ایجاد حفاظ یا آلاچیق

ایجاد و کنترل محوطه خصوصی

 

عنوان: پاورپوینت بررسی گیاه در معماری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 49 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت بررسی گیاه در معماری

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید