پاورپوینت اینترنت G6 چیست

پاورپوینت اینترنت G6 چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 126 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 فوریه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اینترنت G6 چیست

پاورپوینت اینترنت G6 چیست شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

درحالی‌که تصور اینترنت ۵G برای بسیاری از ما هنوز  رویایی است باید شما را با یک خبر جدید شگفت‌زده کنیم: اینترنت ۶G در راه است! شاید با خود فکر کنید شبکه‌های ۵G هنوز به‌طور کامل ساخته نشده‌اند، اما باید گفت شرکت‌های بی‌سیم قبلاً به آینده نگاه کرده و به فکر شبکه ارتباطی موبایل بعدی هستند.

ازنظر فنی، اینترنت ۶G هنوز وجود ندارد؛ اما ازنظر تئوریک و بر اساس شبکه‌های فعلی و روند پیشرفت تکنولوژی باید منتظر نوع کاملاً جدید از اینترنت باشیم؛ بنابراین، بیایید با کمی آینده پژوهی به آینده اینترنت سفر کرده و در دنیای اینترنت ۶G غرق شویم

اینترنت 6G چیست؟

اینترنت G6 درواقع معرف نسل ششم تکنولوژی وایرلس یا بی‌سیم است. این تکنولوژی ادامه‌دهنده راه اینترنت ۴G و ۵G است و با استفاده از باندهای رادیویی با فرکانس بالاتر، سرعت بسیار بیش‌تر و تأخیر کمتری به شبکه‌ها می‌دهد. علاوه بر این اینترنت ۶G قادر به پشتیبانی از دستگاه‌ها و سیستم‌های پیچیده تلفن همراه مانند اتومبیل‌های خودکار است.

اینترنتی که ما امروز برای تلفن همراه استفاده می‌کنیم بیشتر مبتنی بر اینترنت ۴G است، یک استاندارد بی‌سیم که برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد. اینترنت ۴G با افزایش سرعت داده‌ها، به ما اجازه داد فعالیت‌های آنلاین مانند پخش فیلم‌های HD و بازی‌های ویدیویی را بسیار راحت‌تر از گذشته و از طریق تلفن همراه انجام دهیم.

جالب‌توجه است، درحالی‌که به استفاده همگانی از اینترنت ۵G نزدیک می‌شویم، بسیاری از شرکت‌های تلفن همراه هنوز از بسیاری از قابلیت‌های اینترنت ۴G استفاده نکرده و حتی آن‌ها را نمی‌شناسند.

به‌طور متوسط، دستگاه‌های تلفن همراه در شبکه‌های ۴G یا  LTE حدود ۳۳.۸۸ مگابیت بر ثانیه سرعت بارگیری دارند. این مقدار کاملاً کمتر از برآورد اولیه‌ای است که برای اینترنت ۴G برنامه‌ریزی‌شده بود.

اما بیایید نگاهی به نسل پنجم اینترنت یا اینترنت ۵G داشته باشیم:

سرعت اینترنت ۵G فعلی بسته به نوع شبکه بین ۴۰ تا ۱۱۰۰ مگابیت در ثانیه است. کارشناسان تخمین می‌زنند که اینترنت ۵G درنهایت می‌تواند سرعت را تا حداکثر ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه برساند؛ اما قسمت مهم در رابطه با پیشرفت‌های نسل پنجم اینترنت تنها سرعت‌بالای آن نیست. شرکت‌های بی‌سیم در حال حاضر علاوه بر تلفن‌های همراه به گسترش اینترنت در بخش‌های دیگری تمرکز کرده‌اند. این شرکت‌ها برنامه‌هایی برای استفاده از اینترنت  ۵G در صنعت، تجارت، پزشکی و سایر مشاغل  دارند.

با توجه به آنچه گفته شد، نتیجه‌گیری درباره‌ی نسل ششم اینترنت کاملاً ساده است: اینترنت ۶G چیزی فراتر از سرعت اینترنت خواهد بود.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

اینترنت ۶G چیست؟

همه‌چیز درباره اینترنت ۶G

اینترنت ۶G با سرعت یک ترابایت بر ثانیه

امواج تراهرتز

کاربرد اینترنت ۶G در تکنولوژی‌های روز

جمع‌بندی

عنوان : پاورپوینت اینترنت G6 چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 22

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید