پاورپوینت گوگل پربازدیدترین سایت جهان

پاورپوینت گوگل پربازدیدترین سایت جهان

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 219 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت گوگل پربازدیدترین سایت جهان

پاورپوینت گوگل پربازدیدترین سایت جهان ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان کامپیوتر بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

مفهوم گوگل

گوگل (به انگلیسی: Google) یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه   فناوری اطلاعات شامل جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند. گوگل ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود، و شعار غیررسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» (به انگلیسی: Don’t Be Evil) بود. در سال ۲۰۰۶ شرکت به محل جدید و کنونیش در مانتین ویو، کالیفرنیا منتقل شد. در سال ۲۰۱۵، گوگل قسمت‌های مختلف خود را به صورت شرکت خوشه‌ای آلفابت سازماندهی کرد. گوگل در حال حاضر بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌ی آلفابت است.

معنای لغوی گوگل 

گوگل بر گرفته شده از واژه   گوگول که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

موتور جستجو

موتور جستجوی گوگل در سال ۱۹۹۷ توسط لری پیج، سرگی برین و اسکات حسن ساخته شد الگوریتم این موتور جستجو بدین گونه بود که صفحه‌های وب را در خود ذخیره می‌کرد تا کاربران بتوانند هر موضوع دلخواهشان را با استفاده از کلمات کلیدی و عملگرها جستجو کنند. تعداد صفحه‌هایی که تا سال ۲۰۱۶ در وبگاه گوگل ذخیره شده بودند ۱۳۰ تریلیون محاسبه شد و این در حالی بود که تا سال ۲۰۱۳، تعداد این صفحات ۳۰ تریلیون تخمین زده شده بود.

گوگل کروم

گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ بر پایه پروژه کرومیوم عرضه شد. گوگل در ابتدا توسعه‌دهندگان موزیلا فایرفاکس را استخدام کرد و در نهایت محصول جدیدی با نام کروم را عرضه کرد. در ابتدا نسخه   آزمایشی آن برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز در یکصد کشور جهان عرضه شد ولی گوگل اعلام کرد که نسخه‌های منطبق با سیستم‌عامل گنو/لینوکس و اپل مکینتاش را نیز پس از آن توزیع خواهد کرد.

فهرست

مفهوم گوگل

معنای لغوی

پربازدیدترین وبگاه اینترنت

تاریخچه

شروع به کار

هدف بنیانگذاران گوگل از انتخاب این واژه

جذب سرمایه و رشد شرکت

عرضه اولیه سهام و گسترش زیرمجموعه‌ها

تأسیس آلفابت و تجدید سازمان

محصولات و خدمات

موتور جستجو

گوگل کروم

اندروید و پیکسل

رسانه‌ها و شبکه‌ها

جی‌میل

یوتیوب

مشکلات امنیتی

لوگوی صفحه   جستجو

اطلاعات جالبی که درباره گوگل نمی دانید

عنوان: پاورپوینت گوگل پربازدیدترین سایت جهان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت گوگل پربازدیدترین سایت جهان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید