پاورپوینت کمپین تبلیغاتی چیست

پاورپوینت کمپین تبلیغاتی چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 147 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 فوریه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کمپین تبلیغاتی چیست

پاورپوینت کمپین تبلیغاتی چیست شامل 50 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

اگر اهل مطالعه مقالات بازاریابی و مارکتینگ باشید، حتما با واژه‌ای به نام کمپین تبلیغاتی برخورد کرده‌اید. در اصل کمپین‌های تبلیغاتی، همان چیزی هستند که باعث شده‌اند زندگی ما غرق در تبلیغات شود. اینکه صبح زود با صدای ترانه تبلیغاتی شرکت کاله از تلویزیون بیدار می‌شویم، در مسیر رسیدن به محل کار تبلیغات مجموعه زمزم را می‌شنویم و در زمان استراحتِ ظهر با پست‌های اینستاگرامی و تبلیغاتی اکستنشن تهرانی روبرو می‌شویم، اینها همه و همه زیر سرِ یک یا چند کمپین تبلیغاتی است.

در این مطلب می‌خواهم به زبان ساده شما را با واژه کمپین تبلیغاتی آشنا کنم، سپس یک مثال کامل از آن را در اختیارتان قرار دهم، نحوه اجرا و جزئیاتش را توضیح داده و در نهایت 4 تکنیک برای داشتن یک کمپین موفق‌تر با به شما معرفی کنم.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

تصور کنید یک شب سرد زمستانی است و در جنگلی چند نفر دور یک آتش بزرگ حلقه زده و نشسته‌اند. در پس‌زمینه صدای سوز باد و جغدهای شب بیدار به گوش می‌رسد و این چند نفر، در حال صحبت کردن درباره موضوعی مهم هستند و هر بار یک یا چند نفر برای بقیه صحبت می‌کنند.

این یک کمپین است، کمپین به معنی جمع و گروه است. اما اگر اعضایی که دور این آتش نشسته‌اند، به جای انسان‌ها، روش‌های مختلف تبلیغاتی باشند، این به یک کمپین تبلیغاتی تبدیل می‌شود! مثلا در این کمپین تبلیغاتی، اعضایی که دور آتش نشسته‌اند، اینها هستند:

o ایمیل مارکتینگ،

o بازاریابی تلفنی،

o تبلیغات محیطی، (چاپ بنر)

o سئو و تبلیغات در گوگل،

o تبلیغات ویدیویی،

o و…

همه آن‌ها دور این آتش حلقه زده‌اند و در مورد یک موضوع مهم صحبت می‌کنند: چطور مشتریان را قانع به خرید کنیم؟! در همین حین برای گرم نگاه داشتن جمع، همه‌شان به اندازه وظیفه‌ای که دارند، روی آن هیزم می‌اندازند! پس اگر خیلی خلاصه کمپین تبلیغاتی را تعریف کنیم:

کمپین تبلیغاتی، ساخته شده از چندین نوع فعالیت تبلیغاتی مختلف است که به صورت همزمان و یکپارچه، باید پیام تبلیغاتی شما را به مخاطبان هدف برسانند.

هدف کمپین‌های تبلیغاتی چیست؟

کمپین‌های تبلیغاتی هدف‌های متفاوتی را دنبال می‌کنند. شاید یک‌بار هدف کمپین، افزایش فروش یک مجموعه باشد، یک‌بار افزایش فروش یک محصول خاص و یا شاید فقط هدف برندسازی و افزایش آگاهی مخاطبان از نام برندی که تازه پا در صحنه رقابت گذاشته است.

وقتی شما در زمان مشاهده تلویزیون، شنیدن رادیو، چک کردن اینستاگرام و تلگرام، وب‌گردی و حتی کار با اپلیکیشن‌های موبایل و… دائماٌ با تبلیغات شرکت Y روبرو می‌شوید، این موضوع هیچ ربطی به قانون جذب و… ندارد (!) بلکه این یعنی شما در مقابل یک کمپین تبلیغاتی هستید. کمپینی که از راهکارهایی مثل:

o تبلیغات موبایلی،

o تبلیغات در سطح وب،

o تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی،

o تبلیغات تلویزیون و رادیو

o و…

برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند. بنابراین در نهایت؛ زمانی که شما برای کسب‌وکار خود در اینستاگرام تبلیغ می‌کنید، صرفا یک تاکتیک بازاریابی را مورد استفاده قرار داده‌اید. اما زمانی که تبلیغ کسب‌وکار خودتان را علاوه بر این شبکه اجتماعی، از طریق ایمیل، تلویزیون، بنرهای سطح شهر و… به اجرا بگذارید، یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اید.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

کمپین تبلیغاتی چیست؟

هدف کمپین‌های تبلیغاتی چیست؟

نمونه کمپین تبلیغاتی!

چرا از کمپین های تبلیغاتی استفاده می‌کنیم؟

نحوه اجرا کمپین تبلیغاتی به چه شکل است؟

ابزارها و رسانه‌های تبلیغاتی

کلیدهای موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی

کلام آخر؛ بی‌گدار به آب نزنید!

عنوان : کمپین تبلیغاتی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 50

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

کمپین تبلیغاتی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید