پاورپوینت کاردرمانی ذهنی چیست

پاورپوینت کاردرمانی ذهنی چیست

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 244 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 13 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کاردرمانی ذهنی چیست شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .

پاورپوینت کاردرمانی ذهنی چیست

پاورپوینت کاردرمانی ذهنی چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کاردرمانی ذهنی یکی از زیرشاخه های کاردرمانی است که در این مبحث به آن می پردازیم.

ابتدا با کاردرمانی ذهنی  آشنا شده سپس به اینکه کاردرمانی ذهنی برای چه کسانی مفید است می پردازیم. اینکه  کاردرمانگر کیست و  نتایج به دست آمده از کاردرمانی ذهنی چیست موضوعاتی است که به آنها نیز می پردازیم.

همه ما تاکنون در بین اعضای خانواده و یا در جامعه اطراف خود کودکان و یا افراد بزرگسالی را دیده‌ایم که از نظر جسمی کاملاً سالم هستند ولی برای برقراری ارتباط با اطرافیان خود دچار مشکل می‌شوند. معمولاً این افراد با توجه به نوع و شدت اختلال خود به سختی منظور خود را به طرف مقابل رسانده و یا از یک همراه برای انتقال پیام استفاده می‌کنند. خوب است بدانید کار درمانی ذهنی برای تسهیل این مشکلات تعریف شده و در صورت آگاهی و استفاده از تکنیک‌های این روش درمانی تا حد زیادی می‌توان مشکل را برطرف کرد.

کاردرمانی به عنوان یکی از رشته‌های توانبخشی است که در سه حوزه ذهنی، جسمی و روانی تعریف می‌شود. این رشته با قدمت صد ساله خود به افرادی از قبیل کودکان و یا افراد سالمند آسیب دیده، کمک می‌کند تا از عهده کارهای معمول و روزمره خود برآمده و تا حدی استقلال عمل پیدا کنند.

در این مبحث قصد داریم شما را با شاخه‌ای از کاردرمانی که اصطلاحاً کاردرمانی ذهنی نامیده می‌شود آشنا کنیم.

کاردرمانی ذهنی چیست؟

کاردرمانی ذهنی به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که بیشتر در مورد کمک به کودکان کم توان ذهنی و خانواده‌های آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع برنامه‌هایی که در کاردرمانی ذهنی برای هر کودک تدوین می‌شود به رابطه ذهن کودک کم توان با جسم، حرکت و گفتار او بسیار دقت شده و در همین راستا تمرینات آماده می‌شود.

گفتنی است، کودکانی که به متخصصان درمانگر مراجعه می‌کنند با استفاده از تکنیک‌های مختلف رفتاری، بازی درمانی، اتاق تاریک و حرکت درمانی بر مشکلات خود غلبه کرده و بسته به نوع اختلال تا حد زیادی توانایی ذهنی خود را باز می‌یابند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

کاردرمانی ذهنی چیست؟

کاردرمانی برای چه افرادی مفید است؟

کاردرمانگر کیست؟

نتایج به دست آمده از کاردرمانی ذهنی چیست؟

 

عنوان :  کاردرمانی ذهنی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

qgf 1%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C %D8%B0%D9%87%D9%86%DB%8C %DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید