پاورپوینت ورود موسسات بازرگانی به بازارهای جهانی

پاورپوینت ورود موسسات بازرگانی به بازارهای جهانی

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 14 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 مارس 2024

به روز رسانی در: 5 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت ورود موسسات بازرگانی به بازارهای جهانی

پاورپوینت ورود موسسات بازرگانی به بازارهای جهانی در 50 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

تصمیم گیری های اصلی ورود به بازارهای خارجی

اکثر شرکتها اگر با بازارهای داخلی به حد کافی بزرگ مواجه باشند ترجیح میدهند در همین بازارها به فعالیت خود ادامه دهند . در این صورت مدیران هیچ نیازی به یادگیری زبان خارجی ،قانون و مقررات کشورهای دیگر ،ارزهای فرار، مواجه شدن با بی ثباتی های سیاسی و قانونی نخواهند داشت.

آنها همچنین مجبور نخواهند بود محصولات تولیدی خود را بنابر نیازها و انتظارات مشتریان مختلف تغییر دهند . در چنین شرایطی انجام کار راحت تر و ایمن تر خواهد بود .عوامل چندی یک شرکت را به حیطه بین المللی میکشاند .این عوامل عبارتند از:

1-شرکت های جهانی که کالاهای بهتر یا ارزانتری تولید می کنند ،میتوانند به بازار داخلی شرکت یورش آورند .شرکت میتواند برای درگیر کردن منابع این مهاجمان در صدد حمله علیه این شرکت ها در کشورهایشان بر آید .

2-شاید شرکت به این نتیجه برسد که فعالیت در کشورهای خارجی سود آور تر از بازارهای داخلی است .

3-شرکت ممکن است برای دستیابی به صرفه جوئی های حاصله از مقیاس تولید به مشتریان بیشتری نیاز داشته باشد .

4-شرکت بخواهد وابستگی خود به یک بازار و نیز مخاطرات مربوط به این وابستگی را از میان بردارد

فهرست:

تصمیم گیری های اصلی ورود به بازارهای خارجی

کدام بازارهای خارجی

انواع ورود به بازارهای خارجی

مقیاس ورود به بازارهای خارجی

صادرات

قرار داد فرانشیزی

بازاریابی خارجی

تفاوت بازاریابی داخلی و خارجی

اهمیت بازاریابی بین الملل

استراتژی های ورود به بازار

تجزیه وتحلیل بازار های خارجی

فرهنگ

محیط سیاسی وحقوقی

شرایط اقتصادی

مزایای ورود به بازارجهانی

موانع فراروی بنگاه ها درانجام تجارت خارجی

عنوان: پاورپوینت ورود موسسات بازرگانی به بازارهای جهانی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت ورود موسسات بازرگانی به بازارهای جهانی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید