پاورپوینت موتور BLDC

پاورپوینت موتور BLDC

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 23 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 ژانویه 2024

به روز رسانی در: 14 ژانویه 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت موتور BLDC

پاورپوینت موتور BLDC در 38 اسلاید و با فرمت pptx در زمستان 1402 تهیه شده و قابل ویرایش می باشد. بخشی از محتوای این پاورپوینت را در ادامه برای شما قرار داده ایم، همچنین فهرست محتوای این فایل به همراه تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا مشاهده نمایید و برای دریافت کل اطلاعات و محتوای پاورپوینت می توانید بصورت آنلاین خرید نموده و از آن استفاده نمایید.

بخشی از متن:

یک موتور انرژی الکتریکی مصرفی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. انواع مختلفی از موتورها در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند که در بین آن‌ها، «موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک» (Brushless DC Motor) یا موتورهای BLDC به دلیل ویژگی‌های بارزی همچون قابلیت کنترل‌پذیری بالا و بهره‌‌وری و راندمان بالا با استقبال فراوانی روبه‌رو شده‌اند. مزیت دیگر این موتورها توانایی آن‌ها در صرفه‌جویی در انرژی است.

قصد داریم تا به زبانی ساده ساختمان، نحوه کارکرد و مزایای موتور BLDC را معرفی کنیم. سپس با روش‌های کنترل این موتور آشنا شویم.

اصول عملکرد موتور BLDC

هما‌ن‌طور که از نام این موتورها مشخص است، برای عملکرد به جاروبک نیاز ندارند. در موتورهای جریان مستقیم معمولی، جاروبک‌ها وظیفه رساندن جریان الکتریکی از طریق کموتاتورها به سیم‌پیچ‌های روتور را برعهده دارند. پس چگونه موتور بدون جاروبک جریان را منتقل می‌کند؟

فهرست:

اصول عملکرد موتور BLDC

مزایای موتور BLDC

کاربردهای موتور BLDC

کنترل موتور BLDC

عنوان: پاورپوینت موتور BLDC

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 38

پیش نمایشی از اسلایدها:

پاورپوینت موتور BLDC

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید