پاورپوینت مفهوم AMP چیست

پاورپوینت مفهوم AMP چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 120 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم AMP چیست

پاورپوینت مفهوم AMP چیست شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

حتما برای شما هم پیش آمده که موقع باز کردن سایتی با موبایل خود، مشاهده کنید که باز شدن وب سایت مورد نظر و وارد شدن به آن، مدت زیادی طول می‌کشد. بیشتر کاربران پس از گذشت چند ثانیه در صورت عدم بارگذاری صفحه، از بازدید منصرف می‌شوند. اما اگر مدیران وب سایت‌ها از AMP در سایت‌های خود استفاده کنند، دیگر کسی با این مشکل مواجه نخواهد شد. اما AMP چیست؟ چه کاربردهایی دارد و چگونه باعث بهبود سئوسایت می‌شود؟ در ادامه راجع به AMP و کاربردهای آن توضیح خواهیم داد .

 

Google amp چیست؟

قبل از هر چیز لازم است بدانیم Amp مخفف چیست؟

AMP  فرم کوتاه شده عبارت Accelerated Mobile Pages و به معنی «صفحات موبایلی پرشتاب» است. AMP در واقع نوعی استاندارد کد نویسی برای وب سایت‌ها محسوب می‌شود و یک نسخه خلاصه شده از HTML است. طراحی AMP به شکلی است که کدهای سنگینی که مانع نمایش سریع وب سایت می‌شوند را حذف می‌کند. بنابراین صفحات اینترنتی با سرعت بیشتری به کاربران نمایش داده می‌شوند.

 

طبق تعریف wikipedia

AMP نام اختصاری Accelerate mobile pages، یک چارچوب HTML متن باز است که توسط پروژه منبع باز AMP ساخته شده است. AMP برای مرور وب سایت‌ها در تلفن همراه بهینه شده و هدف آن کمک به افزایش سرعت بارگیری صفحات وب است. این سرویس، برای اولین بار در سال 2015 با هدف بهبود تجربه کاربران در استفاده از صفحات وب، از طریق افزایش سرعت لود وب سایت در گوشی‌های تلفن همراه، معرفی شد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

Google amp چیست؟

سرویس AMP چگونه کار می‌کند؟

مزایای استفاده از سرویس AMP چیست؟

سرویس AMP چه تاثیری بر سئوسایت دارد؟

محدودیت‌های سرویس AMP چیست؟

AMP در CMS ها چه کاربردی دارد؟

عنوان : مفهوم AMP چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 23

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم AMP چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید