پاورپوینت مفهوم کالوکیشن چیست

پاورپوینت مفهوم کالوکیشن چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 77 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم کالوکیشن چیست

پاورپوینت مفهوم کالوکیشن چیست شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

در دنیای امروز، سازمان‌ها برای افزایش انعطاف و مقیاس پذیری در زمینه‌های مختلف، باید خود را با تغییرات اقتصادی و اجتماعی هماهنگ کنند. مشاغل در حال رشد برای حفظ و ارائه سطح بالای کیفیت محصولات و خدمات، باید زیرساخت‌های لازم را آماده کنند.

سازمان‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات، برای ایجاد نوآوری، خلق ارزش تجاری در سازمان خود، کاهش هزینه‌های سازمان و… از سرویس کولوکیشن (Colocation) و سرویس ابری استفاده می‌کنند. اما بین این دو سرویس چه تفاوتی وجود دارد؟ سرویس ابری را در مطالب گذشته بررسی کردیم، اما سرویس کولوکیشن چیست و چه فرقی  با سرویس ابری دارد؟ در این مطلب به بررسی کولوکیشن و تفاوت آن با سیستم ابری می‌پردازیم.

کولوکیشن چیست؟

سرویس کولوکیشن (Colocation یا co-location یا به اختصار خدمات colo)، نوعی از خدمات قابل ارائه در دیتاسنترها است که تجهیزات، فضا و پهنای باند مورد نیاز کاربران را جهت میزبانی سرورها فراهم می‌کند. به بیان دیگر، در پاسخ به سوال کولوکیشن چیست، می‌توان خیلی ساده گفت، کولوکیشن یعنی خودتان یک سرور تهیه کرده و آن را در دیتاسنتر قرار دهید. در واقع شما به جای اجاره سرور یا هاست، خود سرور را خریداری کرده و به اندازه مورد نیاز از دیتاسنتر فضا اجاره می‌کنید و به این شکل سرور خود را در دیتاسنتر قرار می‌دهید. دیتاسنتر علاوه بر هزینه فضا، هزینه برق، اینترنت و خدمات ماهانه را نیز از شما دریافت می‌کند.

در سرویس کولوکیشن شما صاحب سخت افزار هستید، به بیان دیگر شما یک سخت افزار را خریداری کرده و برای نگهداری آن از دیتاسنتر کمک می‌گیرید. بنابراین اگر سخت افزار با مشکلی روبه‌رو شود، مسئولیت آن به عهده خودتان است. پس اگر به اندازه کافی در زمینه استفاده از هاست مهارت و تجربه ندارید، بهتر است از کولوکیشن استفاده نکنید.

دلیل انتخاب سرویس کولوکیشن چیست؟

اما چرا سرویس کولوکیشن را انتخاب کنیم؟ به این دلیل که نگهداری از یک سرور، بسیار حساس و نیازمند دانش، تجربه، تخصص و همچنین هزینه بالا است. با در نظر گرفتن این موارد، نگهداری سرور به صرفه نیست.

سرویس کولوکیشن، بهترین انتخاب برای افراد، کسب و کار یا سازمان‌هایی است که به خرید سرور اقدام کرده‌اند، اما زمان، فضای کافی، امکانات لازم و… برای نگهداری از آن را ندارند. با خرید سرویس کولوکیشن، فضای لازم و همچنین امکانات لازم برای محافظت از تجهیزات شما به راحتی فراهم می‌شود.

در این حالت هرچند شما برای دریافت خدمات نگهداری از سرور هزینه پرداخت می‌کنید، اما مالک سرور خود هستید. می‌توانید سخت افزار و نرم افزارهای دلخواه خود را به کار ببرید و مطمئن باشید که تنها خودتان به سرور دسترسی دارید.

با سرویس کولوکیشن، سرور شما در فضایی امن، استاندارد، در شبکه‌ای قدرتمند، پرسرعت، پایدار و بدون قطعی برق قرار می‌گیرد. همچنین با وجود پهنای باند وسیع، دسترسی آسان، تامین امنیت اطلاعات و… سرور برای شما بهینه سازی می‌شود.

بنابراین اگر فکر می‌کنید یک سرور اختصاصی با سخت افزار محدود و مشخص، برای شما مناسب نیست یا توان نگهداری از سرور خود را ندارید، استفاده از سرویس کولوکیشن بهترین انتخاب برای شما است.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

کولوکیشن چیست؟

دلیل انتخاب سرویس کولوکیشن چیست؟

برتری‌ سرویس کولوکیشن در دیتاسنتر بر نگهداری از سرور به صورت شخصی چیست؟

خلاصه امکانات دیتاسنتر در سرویس کولوکیشن چیست؟

مناسب‌ترین سرور برای کولوکیشن چیست؟

پرطرفدارترین سرور کولوکیشن چیست؟

مزایای استفاده از خدمات کولوکیشن چیست؟

سرویس Colocation و Cloud چگونه به کسب و کارها کمک می‌کنند؟

هزینه کولوکیشن چقدر است؟

عنوان : پاورپوینت مفهوم کالوکیشن چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم کالوکیشن چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید