پاورپوینت معماری موزه ملی هنرهای معاصر رم

پاورپوینت معماری موزه ملی هنرهای معاصر رم

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 184 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه ملی هنرهای معاصر رم

پاورپوینت معماری موزه ملی هنرهای معاصر رم ppt در 46 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

موزه ماکسی در رم، بزرگترین موزه هنرهای معاصر ایتالیا

موزه ملی هنر قرن بیست و یکم (ماکسی) در ایتالیا یکی از پروژه‌های شاخص معمار معروف «زاها حدید» است که رویکردی میان رشته‌ای به هنر و تولیدات زیباشناختی دنیای پیش رو دارد.

موزه ملی هنر قرن بیست و یکم که به موزه ماکسی (MAXXI) معروف است در محله فلامینیو و در محل سابق پادگان نظامی ساخته شده و در مراسمی رسمی در بهار سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است.

در واقع ایده ساخت این موزه سال ها قبل و در سال ۱۹۹۸ توسط وزارت فرهنگ ایتالیا پیشنهاد و برای طراحی آن مسابقه ای برگزار شد.

در نهایت همان طور که گفتیم معماری موزه توسط نابغه معماری معاصر، «زاها حدید» طراحی شد و ساخت آن ۱۰ سال زمان برد.موضوع اصلی این موزه آفرینش های هنری معاصر است و معماری آن بر اساس رویکردی میان رشته ‌ای به هنر و تولیدات زیباشناختی دنیای پیش رو طراحی شده است.

 

تاریخچه موزه ماکسی رم

یک مسابقه بین المللی معماری برای طراحی ساختمان موزه برگزار شده بود که زاها حدید برنده آن شد. طرح وی برای احداث موزه ماکسی در رم شامل پنج ساختار جداگانه بود که از بین آنها فقط یک مورد تکمیل شد.

این بنا در محل پادگان های نظامی سابق به نام Caserma Montello ساخته شده است و بخش هایی از آن پادگان کهن را نیز در موزه می توان مشاهده کرد. ساخت موزه ماکسی رم بیش از ده سال طول کشید.

 

مجموعه آثار هنری موزه ماکسی

آثار هنری معاصر موزه ماکسی در تور ارزان ایتالیا که بیش از 300 عدد می باشند، از گوشه و کنار جهان هستند. اگرچه نام های ایتالیایی بیشتر به نظر می رسد.

طیف وسیعی از رسانه ها و هنرها از نقاشی و مجسمه گرفته تا هنر، فیلم، تابلو و آثار عکاسی در این موزه نمایش داده می شوند.

این ساختمان همچنین از یک سالن اجتماعات، کتابخانه، آرشیو رسانه ها، کتابفروشی، رستوران و نمایشگاه های موقت تشکیل شده است. همچنین اجرای اپرا و موسیقی زنده نیز گاها در آن رونق دارد.

 

 

فهرست

موزه ماکسی در رم، بزرگترین موزه هنرهای معاصر ایتالیا

موزه ماکسی | MAXXI در رم

تاریخچه موزه

مجموعه آثار هنری موزه ماکسی

موقعیت قرارا گیری موزه در شهر

تصویر پلان طبقه هم کف

تصویر پلان طبقه همکف

تصویر پلان طبقه دوم

موزه‌ی هنرهای معاصر رم

تاریخ معماری روم باستان

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه ملی هنرهای معاصر رم

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 46 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه ملی هنرهای معاصر رم

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید