پاورپوینت معماری موزه فرش ایران

پاورپوینت معماری موزه فرش ایران

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 135 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه فرش ایران

پاورپوینت معماری موزه فرش ایران ppt در 44 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

برای کسانی که علاقه مند به موزه ها و تاریخ هستند و همچنین کسانی که در حوزه فرش فعالیت می کنند و یا علاقه مند به این حوزه هستند کسب اطلاعات از موزه فرش ایران می تواند بسیار مفید باشد ، موزه فرش ایران در تهران واقع شده است و به دلیل گنجینه های گرانبهایی که دارد از موزه های مهم کشور محسوب می شود.

 

موزه فرش ایران

موزه فرش ایران از جمله موزه های مهم در ایران به حساب می آید که در طول سال گردشگران و مردم عادی زیادی از آن بازدید می کنند. در این موزه آثار بسیار ارزشمندی از فرش ها و گلیم های ایرانی نگهداری می شود و کسانی که علاقمند به انواع فرش هستند می توانند فرش ها و گلیم ها را در طرح ها و سبک های مختلف در این موزه مشاهده کنند همچنین در کنار موزه ، امکانات کتابخانه ای نیز وجود دارد که می تواند در جهت افزایش آگاهی بازدیدکنندگان بسیار موثر باشد و آن ها را با هنر فرش ایرانی آشنا کند.

 

معماری ساختمان موزه فرش ایران

ساختمان موزه فرش ایران معماری بسیار زیبا و جذابی دارد که با دیدن آن دار قالی برای بازدیدکنندگان تداعی می شود ، ساختمان موزه فرش به وسیله یکی از مشهورترین معماران ایرانی عبدالعزیز فرمانفرمائیان طراحی و پیاده شده است. وی از اولین ایرانیانی بود که در خارج از ایران و در رشته معماری تحصیل کرده است. فرمانفرمانیان در سال ۱۳۳۰ در دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس فارغ التحصیل شد و ویژگی طراحی های وی اهمیت به اصالت طراحی ساختمان بوده است.

 

نماز خانه موزه فرش ایران

اصلی ترین عنصر سایت این مجموعه نماز خانه نجیب و چشم گیری است که در سمت راست مسیر ورودی اصلی قرار دارد. این نمازخانه بعلت نیاز کارگران هنگام ساخت این مجموعه با دید معمار و مجری بنا ساخته شده است.

 

ویژگی های موزه فرش ایران

موزه فرش ایران از موزه های خاص در کشورمان محسوب می شود و با توجه به ویژگی های خاصی که دارد دارای شهرت جهانی است. علاوه بر این که این موزه محلی برای بازدید از فرش های قدیمی است ، یک منبع مناسب برای پژوهش نیز محسوب می شود بسیاری از کسانی که در مورد صنعت فرش به تحقیق و پژوهش می پردازند با حضور در این موزه به مطالعه و بررسی فرش های با ارزش می پردازند در این موزه آثار گرانبهای بسیاری وجود دارد که در طبقه همکف برای نمایش قرار داده شده است.

 

کتابخانه موزه فرش ایران

یکی از مهمترین امکاناتی که در موزه فرش ایران وجود دارد و قابل استفاده برای عموم نیز می باشد ، کتابخانه موزه فرش ایران است در این موزه در حدود ۳۵۰۰ جلد کتاب نگهداری می شود که در زبان های مختلفی از جمله فارسی ، عربی ، انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی می باشند. با استفاده از این کتاب ها می توان اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه هنر و صنعت فرش ایران و مشرق زمین بدست آورید علاوه بر بازدید از کتابخانه ، بخشی نیز وجود دارد که در آن کتاب های مرتبط با فرش عرضه می شود.

 

 

فهرست

مقدمه

موزه فرش ایران

درباره موزه فرش ایران

معماری ساختمان موزه فرش ایران

بیوگرافی معمار مجموعه موزه فرش ایران

تحلیل موزه فرش ایران

نماز خانه موزه فرش ایران

ویژگی های موزه فرش ایران

نکات ضعف موزه فرش ایران

کانسپت موزه فرش ایران

معیار نگهداری فرش ها در موزه فرش

کتابخانه موزه فرش ایران

قالیچه میرزا کوچک خان جنگلی

معیار نگهداری فرش ها در موزه فرش

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه فرش ایران 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 44 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه فرش ایران 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید