پاورپوینت معماری آرامگاه چین شی هوانگ

پاورپوینت معماری آرامگاه چین شی هوانگ

دسته بندی:

قیمت: 14900 تومان

تعداد نمایش: 161 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 28 دسامبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری آرامگاه چین شی هوانگ

پاورپوینت معماری آرامگاه چین شی هوانگ ppt در 51 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

تندیسی امروزی از چه‌این شی هوانگ

چه‌این شی هوانگ (زاده نوامبر یا دسامبر ۲۶۰-۱۰ سپتامبر۲۱۰ (پیش از میلاد) اولین پادشاه دودمان چین در میان سال‌های ۲۴۷ تا ۲۲۱ (پیش از میلاد) و سپس نخستین امپراتوری بود که چین را یکپارچه نمود و از ۲۲۱ پیش از میلاد تا سال مرگش بر آن سامان فرمان‌راند. شاید نام کشور چین از نام «چه‌ا‌ین شی هوانگ» گرفته شده‌باشد. نام اصلی او یینگ ژنگ بود. میان سال‌های فرمان‌رواییش بر همه چین بدو نام نخستین امپراتور  دادند. او به جز یکپارچه‌کردن چین به قانون‌گرایی ناموربود. او به همراهی مهتر رایزنانش لی سی یک سری اصلاحات و طرح‌ها را در چین پیاده کرد که نامدارترینش ساخت دیوار بزرگ چین بود. همچنین ساخت آرامگاهی بزرگ با ارتش سفالی و نیز سامانه انبوه راه‌های ملی که البته همه این‌ها به بهای جان‌هایی به پایان‌رسید.

 

آرامگاه

مقبره چین شی هوانگ در ۳۰ کیلومتری شرق شهر شی‌آن به مساحت ۵۶ کیلومتر مربع قرار دارد. مقبره‌ای که ساخت آن بیش از ۳۷ سال و حتی پس از مرگ پادشاه به طول انجامید. گفته می‌شود وی پس از رسیدن به قدرت بلافاصله ساخت مقبره را آغاز کرد.

اما با وجود پیدا شدن ارتش سفالینِ محافظ پادشاه هنوز تابوت پادشاه کشف نشده‌است. بر طبق متون باستانی تابوت پادشاه به همراه مقادیر عظیمی از طلا و جواهرات درون مقبره‌ای قرار دارد که سقف آن سراسر با ستارگانی از جواهرات پوشیده شده‌است و اطراف تابوت ماکتی عظیم از نقشه چین طراحی و ساخته شده‌است؛ به این صورت که رودهایی از جنس جیوه در میان کوه‌ها جاری اند. در متون باستانی آمده‌است که کارگران زنده درون مقبره محبوس شدند تا کسی از جای مقبره مطلع نشود.

 

 

پادشاه چین شی هوانگ

شی هوانگ (شی هوان) یکی از مقتدرترین پادشاهان امپراتوری چین بود که در سال های 221 تا 210 قبل از میلاد بر این سرزمین حکمرانی می کرد. شاید برای شما سوال شده باشد که چرا از میان تمام پادشاهان چینی نام امپراتور شین هوانگ بیشتر بر سَر زبان ها افتاده است؟ شی هوانگ نخستین پادشاهی بود که توانست در سرزمین چینِ پیش از میلاد را متحد کند. او متعلق به خاندان چین (سلسله چین) بود که از پس از سرکوب دودمان جونو به قدرت رسیده بودند. اگر یک مقایسه از نظر مدت زمان حکومت دودمان های سلطنتی چین داشته باشیم، سلسله چین به نسبت سایر دودمان های تاریخی، مدت زمان کمتری بر سرزمین حاکم بودند اما دستاوردهای مهمی داشتند.

 

 

فهرست

تندیسی امروزی از چه‌این شی هوانگ

چین یکپارچه

چین یکپارچه

آرامگاه

آرامگاه مخفی امپراتور چین نفوذ ناپذیر است

سربازان 2200 سالانه تاراکوتا | معبد امپراتور چین شی هوآنگ

پادشاه چین شی هوانگ

بخش های مختلف معبد ارتش سفالین چین

چرا ارتش سفالی چین ساخته شد

تمام بخش های معبد لشکر سفالین چین کشف شده است

چگونه به محوطه باستانی ارتش سفالین تراکوتا برویم

گورستان کاین شی هوانگ

مقبره نخستین امپراتور

حفره اول

حفره دوم

حفره سوم و دیگر حفره ها

صیقل دادن و رنگ آمیزی

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری آرامگاه چین شی هوانگ

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 51 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید