پاورپوینت مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی

پاورپوینت مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 32 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 17 مارس 2024

به روز رسانی در: 17 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی

پاورپوینت مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی در 40 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

عملکرد چیست؟

عملکرد در لغت یعنی حالت یا کیفیت کارکرد. بنابراین، عملکرد سازمانی یک سازه ی کلی است که بر چگونگی انجام عملیات سازمانی اشاره دارد. معروف ترین تعریف عملکرد توسط نیلی و همکاران ارائه شده است: (فرایند تبیین کیفیت اثربخشی و کارایی اقدامات گذشته). طبق این تعریف، عملکرد به دو جزء تقسیم می­شود:

1- کارایی که توصیف کننده ی چگونگی استفاده سازمان از منابع در تولید خدمات یا محصولات است، یعنی رابطه بین ترکیب واقعی و مطلوب دروندادها برای تولید بروندادهای معین؛ و

2- اثربخشی که توصیف کننده­ ی درجه ی نیل به اهداف سازمانی است. بویاتزیس ، تعریف جالبی درباه عملکرد اثربخش ارائه نمود؛

بدین ترتیب که عملکرد اثربخش یک شغل عبارتست از حصول نتایج خاص یا دستیابی به نتایج خاص از پیش تعیین شده برای شغل (نظیر درآمد)، از طریق انجام اقداماتی خاص به طوری که مطابق با سیاست ها، رویه ها و شرایط محیط سازمانی باشد.عملکرد را مقبولیت نتایج برای مشتریان داخلی و خارجی سازمان میدانند که محصولات، خدمات،اطلاعات و تصمیمات یا رخدادهای کارکردی مانند ارائه ها و رقابت ها را دریافت میکنند.

مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد شامل فعالیت‌هایی است که رسیدن به اهداف به صورت مؤثر و مداوم و با شیوه‌ای کارآمد را فراهم می‌کند، که می‌تواند بر عملکرد یک سازمان، ساختمان، کارمندان یا حتی روند تولید یک محصول یا خدمت رسانی یا خیلی موارد دیگر متمرکز شود. همچنین مدیریت عملکرد به عنوان فرایند نظم‌دهی به منابع، سیستم و کارمندان سازمان‌ها برای اهداف و اولویت‌های استراتژیک (رزم ترفندی) هم شناخته می‌شود.

اوبری دانیلز مدیریت عملکرد را به عنوان عبارتی جامع در اواخر دهه ۱۹۷۰ مطرح کرد، تا فناوری (علوم به کار گرفته شده در روش‌های کاربردی) مدیریت کارکرد و نتایج (دو عنصر مهم آنچه که کارایی یا عملکرد خوانده می‌شود) را توصیف کند. تعریف رسمی مدیریت عملکرد به گفته دانیلز «یک سیستم مدیریتی داده گرای علمی است؛ که از سه عنصر اصلی اندازه‌گیری، بازخورد و تقویت مثبت تشکیل شده.

کیفیت مراقبت درمانی

مدیران مراقبت‌های بهداشتی امروزه خود را در خط مقدم حوزه ای از مطالبات و تحولات می‌یابند که در آن تعالی در مراقبت از بیمار غیرقابل مذاکره است.  در چشم‌ انداز صنعت سلامت که با مقررات در حال تحول، افزایش هزینه‌ها و تأکید فزاینده بر نتایج بیمار مواجه است، نیاز به مدیریت مؤثر کیفیت مراقبت‌های بهداشتی، هرگز به این اندازه حیاتی نبوده است. مراقبت با کیفیت برای همه، بدون در نظر گرفتن وضعیت اجتماعی-اقتصادی، فرصت‌های برابر برای سلامتی را ارتقا می‌دهد. این موضوع موانع و چالش‌های بزرگی می‌پردازد که مدیران مراقبت‌های بهداشتی روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوند و نقش ضروری مدیریت کیفیت در رسیدگی به این مسائل و تضمین بالاترین استانداردهای ارائه مراقبت را برجسته می‌کند.

فهرست:

عملکرد چیست؟

مدیریت عملکرد

کیقیت مراقبت درمانی

تمرکز بر چرخه مدیریت عملکرد

اندازه گیری و ارزیابی عملکرد

ویژگی های سیستم مدیریت عملکرد

ارزیابی نیاز ها

کارمندان چه میخواهند؟

اصول سیستم مدیریت عملکرد

ویژگی های اصلی مدیریت استراتژیک منابع انسانی

انواع مختلف سازماندهی

عنوان: پاورپوینت مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

پیش نمایش اسلایدها:

پاورپوینت مدیریت و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید