پاورپوینت قانون ۱۵ دقیقه چیست

پاورپوینت قانون ۱۵ دقیقه چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 113 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 نوامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت قانون ۱۵ دقیقه چیست

پاورپوینت قانون ۱۵ دقیقه چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

در علم روانشناسی قوانین زیادی وجود دارد که در زندگی کاربردی هستند و می توان با به کارگیری آنها تغییرات زیادی در زندگی روزمره، زندگی عاطفی یا زندگی کاری و اجتماعی ایجاد کرد. یکی از این قوانین که بسیار کاربردی می باشد قانون ۱۵ دقیقه است. در واقع به طور کلی این قانون بر این مبنا است که اگر شما ۱۵ دقیقه کاری را انجام دهید آن موضوع برایتان ادامه دار خواهد شد. در زیر به این قضیه بیشتر پرداخته ایم:

ایده اصلی:

همه چیز را می توان در بلوک های ۱۵  دقیقه ای کوچک انجام داد. شما فقط باید به مدت ۱۵ دقیقه متعهد شوید که کاری انجام دهید ، نه بیشتر ، و قطعا هر کس می تواند به مدت ۱۵ دقیقه کاری انجام دهد. سپس می توانید پس از ۱۵ دقیقه آن کار را متوقف کرده یا همانطور که انجام می دادید ادامه دهید.

این قانون به طور کلی دارای شش مرحله می باشد: ۱. الهام بگیرید ۲. هدف خود را تجسم کنید ۳.به مدت برای ۱۵ دقیقه برنامه ریزی کنید ۴. فضا را آماده کنید ۵. فعالیت ۱۵ دقیقه ای را انجام دهید ۶. به خود پاداش دهید.

تصمیم بگیرید

انجام یک عمل از عزم جزم و اراده قوی حاصل میشود. شما باید اطمینان داشته باشید که ابتدا تصمیم تان به درستی بگیرید تا کاری را انجام دهید. همچنین مهم است که بخاطر بسپارید که تصمیم نگرفتن خود نوعی تصمیم گرفتن است. برای تصمیم گیری درباره اینکه آیا واقعاً می خواهید کاری انجام دهید ، ۱۵  دقیقه وقت صرف کنید.

قانون قدرت ۳ نفره

همچنین قانون دیگری به نام قدرت سه نفره وجود دارد که می گوید در یک گروه سه نفره اگر سه نفر تصمیم به انجام یک کار بگیرند قطعا موفقیت آمیز خواهد بود. پس شما می توانید علاوه بر به کارگیری قانون ۱۵ دقیقه و البته باتوجه به تصمیمتان آن را در گروهی سه نفره عملی کنید.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

ایده اصلی

تصمیم بگیرید

قانون قدرت ۳ نفره

زبان مثبت

تفاوت ایجاد شده

تمرکز نکنید

سوالاتی در مورد شغل

معنای پول

قانون ۱۵ دقیقه در روابط

تغییرات کوچک تغییرات بزرگ را می سازند

نحوه عملکرد قانون ۱۵ دقیقه

عنوان : پاورپوینت قانون ۱۵ دقیقه چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت قانون ۱۵ دقیقه چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید