پاورپوینت فصل هجدهم قدرت اجتماعی کتاب درآمدی به جامعه شناسی بروس کوِئن

پاورپوینت فصل هجدهم قدرت اجتماعی کتاب درآمدی به جامعه شناسی بروس کوِئن

دسته بندی:

قیمت: 19000 تومان

تعداد نمایش: 24 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 فوریه 2024

به روز رسانی در: 24 فوریه 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت فصل هجدهم قدرت اجتماعی کتاب درآمدی به جامعه شناسی بروس کوِئن

پاورپوینت فصل هجدهم قدرت اجتماعی کتاب درآمدی به جامعه شناسی بروس کوِئن در 18 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته علوم انسانی و همچنین سایر افرادی به علوم انسانی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

یکی دیگر از زیر مجموعه‌های مهارت‌های نرم، قدرت شخصی است. هیچ‌کس نمی‌تواند قدرت را به شما هدیه دهد. عموما شما ترفیع پیدا می‌کنید، انتخاب می‌شوید، مورد ستایش و پرستش قرار می‌گیرید یا به واسطه‌ی جایگاه قدرتمندی که در اختیار دارید، مردم شما را فردی دارای قدرت فرض می‌کنند ولی اگر قدرت شخصی نداشته باشید، تمام این فرضیات رنگ باخته و بی‌اثر می‌شوند. قدرتی که قابل اتکاء باشد، از منابع بیرونی بدست نمی‌آید بلکه از درون وجود خودتان سرچشمه می‌گیرد.یکی دیگر از زیر مجموعه‌های مهارت‌های نرم، قدرت شخصی است. هیچ‌کس نمی‌تواند قدرت را به شما هدیه دهد.

عموما شما ترفیع پیدا می‌کنید، انتخاب می‌شوید، مورد ستایش و پرستش قرار می‌گیرید یا به واسطه‌ی جایگاه قدرتمندی که در اختیار دارید، مردم شما را فردی دارای قدرت فرض می‌کنند ولی اگر قدرت شخصی نداشته باشید، تمام این فرضیات رنگ باخته و بی‌اثر می‌شوند. قدرتی که قابل اتکاء باشد، از منابع بیرونی بدست نمی‌آید بلکه از درون وجود خودتان سرچشمه می‌گیرد. داشتن قدرت شخصی، این باور را در شما ایجاد می‌کند که می‌توانید موفق باشید. همچنین باعث می‌شود تا همکاران و ذینفعان کلیدی، شما را فردی دارای نفوذ، قدرت و اثرگذار بدانند. همچنین همواره به دنبال نظرخواهی و کمک گرفتن از شما باشند.

داشتن قدرت شخصی، است که منجر به افزایش اعتماد به نفس شده و شما را در مسیر فهم چگونگی کمک به دیگران برای تصمیم‌گیری و دست‌یابی به اهدافشان یاری می‌کند. این قدرت به شما کمک می‌کند تا روابطی قوی در داخل و خارج از محیط کار ایجاد کرده و آن‌ها را حفظ نمایید. این قدرت شما را قادر می‌سازد تا روی پای خودتان بایستید، برای خودتان مذاکره کنید و حتی زمانی که در حال پذیرش اشتباه خود هستید، توامندی‌های خود را نشان دهید.

فهرست:

قدرت شخصی

قدرت اجتماعی

منابع قدرت

شکل های اقتدار

راه های تشخیص قدرت

عنوان: پاورپوینت فصل هجدهم قدرت اجتماعی کتاب درآمدی به جامعه شناسی بروس کوِئن

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 18 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت فصل هجدهم قدرت اجتماعی کتاب درآمدی به جامعه شناسی بروس کوِئن

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید