پاورپوینت فرایند کاوی چیست

پاورپوینت فرایند کاوی چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 125 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت فرایند کاوی چیست

پاورپوینت فرایند کاوی چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

شاید شما هم درباره فرایند کاوی یا Process mining چیزهایی شنیده باشید، اما ندانید این روند چگونه کار می‌کند و تا چه اندازه مهم است. در این مبحث قصد داریم به طور مفصل راجع به فرایندکاوی در کسب و کار صحبت کنیم و بدانیم مفهوم Process mining چیست.

 

فرایند کاوی چیست؟

فرایند کاوی (Process mining)، یک تکنیک و یک ابزار کمکی برای بازسازی فرایندهای کسب‌وکار در یک سیستم اطلاعاتی است و از زیرمجموعه‌های هوش تجاری به شمار می‌رود. فرایندکاوی از یک سو به داده کاوی و از سوی دیگر به مدل کردن فرایندها و تحلیل آن‌ها مربوط است. در این روش داده‌های اصلی اهمیت زیادی دارند، به طوری که کشف، نظارت و بهبود فرآیندهای کسب و کار، 3 عامل مهم در Process mining به شما می‌رود.

فرایندکاوی، یک مدل فرایندی از داده‌های ثبت شده ایجاد می‌کند که به وسیله آن‌ها وضع موجود در عملیات مختلف نشان داده می‌شود. مدل ایجاد شده بر اساس مشاهدات دقیق از چیزهایی است که اتفاق افتاده‌اند.

 

شاخه‌های اصلی فرایند کاوی چیست؟

همان طور که اشاره کردیم، فرایندکاوی مبتنی بر 3 عامل کشف، نظارت و بهبود است. در ادامه این عوامل را بررسی می‌کنیم.

• کشف فرایند:

کشف فرآیند از مرسوم‌ترین تکنیک‌های Process mining است که در بسیاری از سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این تکنیک یک ورودی دریافت می‌شود که به آن نگاره می‌گویند. سپس این ورودی به یک خروجی تبدیل می‌شود. به شکلی که در این زمینه هیچ نوع اطلاعات قبلی وجود ندارد. سپس یک مدل موجود با فرایند مدل مقایسه شده و بررسی می‌شود که آیا نگاره با مدل فرآیندی سازگار است یا نه.

• نظارت بر فرآیند:

بخش بعدی مربوط به فرآیند نظارت است که نوعی بازنگری به حساب می‎آید. به خاطر داشته باشید که این مرحله به بخش قبلی مربوط است. به این صورت که لازم است فرآیند کشف شده مورد نظارت و بازبینی قرار گیرد تا اشتباهات، نقاط ضعف و کمبودها مشخص شوند. می‌توانیم بگوییم بخش نظارت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که می‌تواند داده کاوی در کسب و کار را به شکل صریح و شفاف به انجام برساند.

• بهبود فرآیند:

در این بخش با استفاده از اطلاعات موجود بهینه سازی صورت می‌گیرد. در واقع قرار است در این بخش نواقص و کاستی‌ها برطرف شوند. به صورتی که یک مدل نیازمند تغییر باشد یا برچسب زمان برای نگاره‌های یک رویداد نیاز به بررسی داشته باشد. اطلاعات موجود در راستای فرایندهای واقعی در حال اجرا که در نگاره‌ها ثبت شده‌اند، انتخاب می‌شوند. توجه داشته باشید که سطوح سرویس دهی، زمان کار و فرکانس رخداد در این بخش اهمیت زیادی دارد.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

فرایند کاوی چیست؟

شاخه‌های اصلی فرایند کاوی چیست؟

هدف فرایند کاوی چیست؟

مزایای فرآیند کاوی چیست؟

ضرورت استفاده از فرایند کاوی چیست

عملکرد فرایند کاوی چگونه است

چه افرادی از فرایند کاوی استفاده می‌کنند؟

 

عنوان : فرایند کاوی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید