پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه

پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه

دسته بندی:

قیمت: 24900 تومان

تعداد نمایش: 20 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 فوریه 2024

به روز رسانی در: 27 فوریه 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه

پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه در 20 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

فکتورینگ یکی از ابزارهای تامین مالی است. شیوه‌ی کار این ابزار به این صورت است که شرکت، حساب‌های دریافتی یا مطالبات خود را به قیمتی پایین‌تر از آنچه که باید دریافت کند، به یک مؤسسه‌ی مالی واگذار می‌کند و در عوض، در مدت کوتاهی وجه نقد دریافت می‌کند. معمولا شرکت‌هایی که اعتبار کمی دارند یا کسب‌وکارهایی مثل تولیدکنندگان پوشاک، که باید مدت‌ها قبل از دریافت هزینه‌، محصولات را تولید و سفارش‌ها را آماده کنند، از این روش استفاده می‌کنند.

فکتورینگ یکی از روش‌های پرهزینه برای تامین مالی است. این کار باعث می‌شود سالانه مبلغ زیادی از نرخ سود را به مؤسسات مالی فکتورینگ واگذار کنید که به مرور زمان موجب بی‌اعتباری شما می‌شود. رکود اقتصادی باعث می‌شود شرکت‌ها برای تامین مالی به‌دنبال راه‌های جایگزین باشند و البته شرکت‌های فکتورینگ تلاش می‌کنند تا این شیوه را روز‌به‌روز رقابتی‌تر کنند و شرکت‌ها را به استفاده از آن تشویق کنند.

ابزار دوم: سرمایه گذاری فرشته

سرمایه‌گذاران فرشته معمولا تاجران و سرمایه‌داران موفقی هستند که با سرمایه‌ی شخصی خود از کسب‌وکارهای نوپا که پتانسیل رشد و پیشرفت دارند، حمایت مالی می‌کنند. اگر شما سرمایه‌ی کمی برای شروع یک کسب‌وکار دارید، یک سرمایه‌گذار فرشته می‌تواند نجات‌بخش کسب‌وکار شما باشد البته به شرطی که شرایط و محدودیت‌های این نوع سرمایه‌گذاری را به‌خوبی بشناسید.

فهرست:

ابزار اول: فکتورینگ

ابزار دوم: سرمایه گذاری فرشته

ابزار سوم: قرض گرفتن از دوستان و خانواده

ابزار چهارم: وام‌های بانکی

ابزار پنجم: مشتریان

 ابزار ششم: تامین مالی شخصی

ابزار هفتم: کمک‌های مالی

ابزار هشتم: سرمایه گذاری جمعی

عنوان: پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 20 اسلاید

پیش نمایش اسلایدها:

پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید