پاورپوینت سنگ تراونیکس چیست

پاورپوینت سنگ تراونیکس چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 81 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 آوریل 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت سنگ تراونیکس چیست

پاورپوینت سنگ تراونیکس چیست شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

سنگ تراونیکس Traonyx ترکیب دو سنگ تراورتن Travertin و سنگ انیکس مرمر Onyx است و متشکل از کانی هایی همانند آراگونیت، کلسیت و کربنات آهن می باشد.

تراونیکس از جمله سنگ های بسیار زیبا و منحصربفرد محسوب می شود که می توان از آن در طراحی داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمود. با این مقدمه، در ادامه این مطلب به بیان جزئیات بیشتر در مورد این نوع سنگ می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

سنگ تراونیکس چگونه ساخته می شود؟

وقتی مواد آتشفشانی از کوه های آتشفشان فوران می کنند، بر روی زمین پخش می شوند و با گذشت زمان دچار فرسایش می گردند. این مواد توسط آب دریا یا رودخانه ها به مکان های مختلف حمل می شوند و رسوب می کنند.

در بین این رسوبات که به صورت لایه لایه هستند موادی با ساختار متفاوت قرار می گیرد که تحت فشار با لایه ها پیوند خورده و بافت سنگ را پدید می آورند. سنگ های حاصل از چنین فرآیندی سنگ های رسوبی نامیده می شوند.

این سنگ ها اگر تحت تاثیر عواملی مانند فشارهای درونی و بیرونی زمین و یا چشمه های آب گرم قرار گیرند دگرگون شده و بافت آن ها به بافت بلوری تغییر پیدا می کند.

تراورتن یک سنگ رسوبی است که ترکیبات آن در اثر دگرگونی به سنگ مرمر تبدیل می شود، البته دگرگونی این سنگ نیاز به فشار، دمای بالا و مدت زمان طولانی دارد.

اگر شرایط لازم برای تبدیل کامل سنگ تراورتن به سنگ مرمر وجود نداشته باشد و یا قبل از اتمام فرآیند دگرگونی این سنگ از زمین استخراج شود، محصول بدست آمده سنگ تراورتنی است که بخشی از بافت آن به بلورهای سنگ مرمر تبدیل شده و ویژگی هیچ یک از سنگ های مرمر یا تراورتن را ندارد.

از نظر سنگ شناسی این محصول سنگ تراونیکس نام دارد. سنگ تراونیکس هم در معادن تراورتن و هم در معادن سنگ مرمر یافت می شود و می توان آن را برای مصارف گوناگون استخراج نمود.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

سنگ تراونیکس چگونه ساخته می شود؟

ویژگی ها و مزایای سنگ تراونیکس

نقاط ضعف و معایب سنگ تراونیکس

کاربرد سنگ های تراونیکس

انواع سنگ تراونیکس

عنوان : پاورپوینت سنگ تراونیکس چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت سنگ تراونیکس چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید