پاورپوینت سندروم اردک چیست

پاورپوینت سندروم اردک چیست

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 720 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت سندروم اردک چیست

پاورپوینت سندروم اردک چیست شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

احتمالا شماهم افرادی رو دیدین که همیشه خودشان را خوشحال و آروم در هر شرایطی نشان می دهند و مصداق دقیق آن ها میشه همه چی آررمه من چقدر خوشحالم!! اما اگر یکبار به زندگی و حالات آن ها دقت کنین خواهید دید که پشت آن ظاهر آرام و همیشه خوشحال یک عالمه تلاش و اضطراب نهفته است.در واقع تلاش های پنهان تا آرامش ظاهری این افراد چیزی است که دیده نمی شود!

 

اصطلاح سندروم اردک از کجا آمده است؟

اصطلاح “سندرم اردک” از ایده یک اردک در حالی که روی سطح آب شنا می  کند نشات گرفته است ، اردک در ظاهر آرام  است ، اما در زیر سطح آب ، دقیقا جایی که شما نمی توانید ببینید ، پاهایش به سرعت در حال حرکت هستند تا اردک روی سطح آب شناور بماند و حرکت کند. این احساس “ماندن بالای آب” را می توان به دانشجویان دانشگاه یا افراد خوشحال در رسانه های اجتماعی نسبت داد که ممکن است از بیرون آرام به نظر بیایند اما در حقیقت در تلاشند تا “با تظار به آرامش واقعا به آن دست پیدا کنند” یا اینکه آن را در مقابل هم دانشگاهی ها،دوستان و خانواده و اجتماع حفظ کنند. ، و مطالبات جامعه برای موفقیت در دستیابی به آموزش دانشگاهی بر روی آن ها تلاش کرد.

 

چه افرادی مستعد سندروم اردک هستند؟

سندرم اردک اغلب در نوجوانانی دیده می شود که در دبیرستان به اصطلاح “ماهی بزرگ در آکواریوم کوچک” بودند. آن ها عادت به محبوبیت دارند و به همین دلیل خواسته های شدیدی را به خودشان تحمیل می کنند که یک بار که به دانشگاه می روند برای ادامه کار خود به دانشگاه ، این کار را انجام دهند. مشکل این است که چنین استرس شدید می تواند منجر به همه چیز شود ، از اختلالات در خوردن گرفته تا سوء مصرف مواد برای کنار آمدن با استرس بخاطر نیاز به “کامل” بودن.

سندرم اردک به طور رسمی یک اختلال روانی نیست. با این حال ، گفتن فرد مبتلا به سندرم اردک نشانگر این است که فرد مبتلا در واکنش به استرس شدید ، دچار افسردگی بالینی ، اضطراب یا برخی دیگر از بیماری های روانی نیز می شود. در حالی که ممکن است در ابتدا این اصطلاح«سندروم اردک» زیبا یا حتی خنده دار به نظر برسد ، عواقب افسردگی و اضطراب موضوع خندیدن نیست و باید بسیار جدی گرفته شود.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

اصطلاح «سندروم اردک» از کجا آمده است؟

چه افرادی مستعد سندروم اردک هستند؟

نشانه های سندرم اردک

تاثیرات خانواده و اطرافیان بر فرد مبتلا به «سندروم اردک»

زنان یا مردان؟ کدام بیشتر به سندروم اردک مبتلا می شوند؟

تشخیص سندروم اردک

عوامل خطر برای سندروم اردک

انواع درمان سندروم اردک

پیشگیری از سندرم اردک

عوارض سندرم اردک

عنوان :  سندروم اردک چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 31

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

سندروم اردک چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید