پاورپوینت جامعه ی اسلامی مهندسین

پاورپوینت جامعه ی اسلامی مهندسین

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 64 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت جامعه ی اسلامی مهندسین

پاورپوینت جامعه اسلامی مهندسین شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

قبل از انقلاب، انجمن اسلامی مهندسین توسط عده‌ای از نیروهای سیاسی مذهبی و ملی مذهبی و بعضا وابسته به حزب نهضت آزادی تشکیل شده بود و با گرایش به آرمان‌های دکتر علی شریعتی و دیگر رهبران نهضت اسلامی فعالیت می‌نمود. پس از پیروزی انقلاب نیز حزب جمهوری اسلامی و از طرفی محدودیت‌های بوجود آمده برای فعالیت انجمن اسلامی مهندسین که به‌خاطر دیدگاه‌های ملی و مذهبی و گرایش‌های خاص آن بوجود آمده بود، در کشور یک تشکل منسجم و قوی با کارکرد سیاسی و فنی وجود نداشت. برخی اعضای سابق انجمن اسلامی مهندسین که به دلیل اختلاف دیدگاه و آن‌که این تشکل را در خط امام(ره) نمی‌دانستند از آن جدا شده و از طرفی تنی چند گرد هم آمده و جامعه‌ی اسلامی مهندسین را تأسیس نمودند.

هسته‌ی اولیه‌ی جامعه‌ی اسلامی مهندسین در بهمن‌ماه سال 1366 توسط پنج نفر از اعضای موسس آن یعنی حسن غفوری‌فرد، سیدمرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، غلام‌حسین امیری و سیدمحسن بهفر تشکیل شد و سپس با رشد فعالیت تشکیلاتی، اعضای این حزب افزایش یافت تا بالاخره در تاریخ 8/3/1380 این حزب از وزارت کشور مجوز فعالیت دریافت نمود. اعضای موسس این تشکل قبل از تشکیل این گروه دارای نزدیکی مرام و کار تشکیلاتی دولتی با هم بوده‌اند و پس از آن اقدام به تشکیل این گروه نموده‌اند.

بنابراین نمی‌توان این گروه را یک گروه خودجوش و دارای ریشه مردمی و از پایین به بالا یعنی از قاعده هرم قدرت به رأس هرم دانست، بلکه این گروه در نزدیکی رأس هرم قدرت شکل گرفته و نیروهای هم‌فکر که اکثرا در تشکل‌های سیاسی دیگر از جمله حزب جمهوری اسلامی و جمعیت موتلفه مشغول به کار تشکیلاتی بودند و دور هم جمع شدند و این تشکل را به‌وجود آوردند.

از لحاظ طبقات اجتماعی اقشاری چون تکنوکرات‌های مذهبی، مهندسین، دانشجویان رشته‌های فنی، اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع و کارگاه‌های صنفی و دیگر اقشار جامعه که دارای گرایش به جناح راست ارزش‌گرا می‌باشند به این تشکل گرایش دارند.

مرامنامه‌ی جامعه‌ی اسلامی مهندسین

هدف جامعه‌ی اسلامی مهندسین، تحقق بخشیدن به آرمان‌های الهی- انسانی حضرت امام خمینی در زمینه‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فقهی، صنعتی و همچنین کمک و همکاری در جهت تداوم بخشیدن انقلاب اسلامی ایران و گسترش آن در همه‌ی جهان و همچنین استقرار نظام عدل اسلامی با همه‌ی ابعاد وسیع آن می‌باشد.

اقدامات زیر بخشی از تلاش جامعه‌ی اسلامی مهندسین در رسیدن به اهداف والای خود می‌باشد:

و …

فهرست مطالب

مقدمه

مرامنامه‌ی جامعه‌ی اسلامی مهندسین

عملکرد و فعالیت‌های جامعه‌ی اسلامی مهندسین

مواضع و دیدگاه‌های جامعه‌ی اسلامی مهندسین

سیاسی

اقتصادی

فرهنگی

عنوان : پاورپوینت جامعه ی اسلامی مهندسین

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت جامعه ی اسلامی مهندسین

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید