پاورپوینت تعریف بوم آورد چیست

پاورپوینت تعریف بوم آورد چیست

دسته بندی:

قیمت: 39800 تومان

تعداد نمایش: 56 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 سپتامبر 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تعریف بوم آورد چیست

پاورپوینت تعریف بوم آورد چیست شامل 18 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

بوم آورد واژه ای پرتکرار در معماری ایرانی است که البته باید گفت بوم آورد در معماری بیشتر مربوط به زمان های گذشته می باشد و امروزه در سبک معماری جدید زیاد رایج نیست. اما به دلیل فراوانی کاربرد این واژه در معماری قدیمی ایران جالب است بدانید بوم آورد چیست ؟ بنابراین با ما همراه باشید تا شما رو با یک واژه دیگر از دنیای جذاب واژگان کاربردی معماری ایرانی آشنا کنیم.

معنی بوم آورد چیست ؟

یکبار دیگه در خدمت شما هستیم تا با معنی یکی دیگه از واژه های معماری آشنا بشیم که آن واژه بوم آورد هست. حالا ببینیم به طور دقیق معنی بوم آورد چیه ؟ همانطور که مشخص هست این واژه از دو بخش تشکیل شده یکی بوم و دیگری آورد است. مفهوم آورد که مشخص هست اما بوم به معنی سرزمین می باشد. بنابراین به طور کلی مفهوم این واژه از محل آورده شده یا حاصل از خود محل است. خب این یک توضیح کلی و مختصر بود؛ حالا برای اینکه بهتر و کامل تر با مفهوم بوم آورد آشنا بشید توصیه می کنم با ما تا انتهای مبحث بوم آورد چیست همراه باشید.

 

 

مفهوم بوم آورد در معماری

امیدواریم در چند خط بالا توانسته باشیم شما رو با معنی و مفهوم کلی بوم آورد آشنا کرده باشیم. حالا می خواهیم ببینیم این واژه که در معماری ایرانی نیز بسیار پرتکرار هست دقیقا چه جایگاهی در آن دارد. پیش تر گفتیم بوم آورد یعنی حاصل از خود محل بنابراین هر چیزی که از سرزمین یا از محل زندگی خودمان حاصل شود را بوم آورد می گویند. این مفهوم می تواند شامل خود سبک معماری و یا مصالح باشد که دو مفهوم قابل بحث با عنوان مصالح بوم آورد و معماری بوم آورد را به وجود می آورد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

معنی بوم آورد چیست ؟

مفهوم بوم آورد در معماری

معماری بوم آورد یعنی چه ؟

ویژگی کلی معماری بوم آورد :

مصالح بوم آورد چیه ؟

مهمترین دلایل استفاده از مصالح بوم آورد چه بوده است

معروف ترین مصالح بوم آورد در معماری ایرانی

عنوان : پاورپوینت تعریف بوم آورد چیست

تعداد صفحات : 18

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تعریف بوم آورد چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید