پاورپوینت تحلیل کودکستان کشاورزی Vietnam + دو نمونه موردی دیگر

پاورپوینت تحلیل کودکستان کشاورزی Vietnam + دو نمونه موردی دیگر

دسته بندی:

قیمت: 310500 تومان

تعداد نمایش: 135 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 آگوست 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل کودکستان کشاورزی Vietnam + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل  تحلیل سه نمونه مهدکودک  با عنوان های کودکستان کشاورزی  + مرکز پیش دبستانی ، مهد کودک معماران MoDus  و  مهد کودک جیانگ سو بیشا اثر Crossboundaries در قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کودکستان کشاورزی و دو نمونه دیگر  

44اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

تحلیل کودکستان کشاورزی

گروه طراحی
مساحت کودکستان کشاورزی
موقعیت
معرفی پروژه کودکستان کشاورزی
ویژگی های منطقه طراحی
بررسی فرم کودکستان کشاورزی
بررسی بام، تهویه ساختمان
ویژگی های طراحی
مصالح و ساختار
نما کودکستان کشاورزی
مقطع
پلان طبقات
و….

مختصری از متن:

بام سبز در این ساختمان خود عایق گرماست و نمای سبز در این بنا باعث ایجاد سایه بر روی بازشو ها در بنا ایجاد می نماید. فاضلاب کارخانه کفش سازی در نزدیکی این پروژه جهت آبیاری فضای سبز این کودکستان استفاده می شود.

تعامل خوب ساختمان با محیط زیست پیرامون خود و استفاده مناسب از عناصر مختلف جهت به خدمت گرفتن عوامل طبیعی هنگامی مشخص می شود که پس از تجربه استفاده ۱۰ ماهه از این ساختمان صرفه جویی ۲۵ درصدی در مصرف انرژی و صرفه ۴۰ درصدی در مصرف آب شیرین در مقایسه با ساختمانهای مشابه خود را نشان می دهد. نکته قابل تامل در این ساختمان عدم نیاز به سیستم تهویه در کلاسهای این کودکستان است که در آب و هوای خشن ویتنام امری قابل توجه و مورد تامل است.

تحلیل مرکز پیش دبستانی ، مهد کودک و خانواده معماران MoDus

گروه طراحی
مساحت مرکز پیش دبستانی
موقعیت
معرفی پروژه
پلان مرکز پیش دبستانی
مقطع
و…

مختصری از متن:

پیش دبستانی برای سنین 3 سال ساختمان عمودی ، رو به غرب ساختمان را اشغال می کند در حالی که مهد کودک (3 تا 6 سال) سمت شرقی و منحنی ساختمان را در بر می گیرد که دارای 4 کلاس درس در طبقه همکف و 6 اتاق فعالیت است. در طبقه اول. در بالای ساختمان ، فضای دو طبقه مرکز کودکان به همراه یک دفتر و آشپزخانه کوچک نه تنها برای ارائه خدمات حمایتی به جامعه و خانواده های آنها ، بلکه همچنین به عنوان یک کارگاه باز برای تقویت روابط اجتماعی در داخل استفاده می شود.

تحلیل مهد کودک جیانگ سو بیشا اثر Crossboundaries

گروه طراحی
مساحت مهد کودک جیانگ سو بیشا
موقعیت
معرفی پروژه مهد کودک جیانگ سو بیشا
بررسی حجم
مصالح
نما
پلان طبقات مهد کودک جیانگ سو بیشا
و…

مختصری از متن سوم:

کلاس درس براساس ساختمان های مدرسه در مناطق شهری طراحی شده است ، در اینجا کلاس درس در ترکیبی از بلوک های یک یا دو طبقه یا “خانه” می باشند. بلوک های جداگانه بزرگتر شامل فضاهای اداری ، غذاخوری و بیمارستان است. ترکیبی از آجر بازیافتی محلی و گچ سفید استفاده شده است تا به هر یک از این بلوک ها ظاهر کاملاً متفاوتی بدهد ، که با شیب های مختلف سقف متحرک شده و شبح پروژه را زنده می کند.

پنجره های بزرگ سطح بالا و دهانه های کوچک رو به داخل به سمت حیاط ، اتصالات بصری متنوعی بین هر بلوک ایجاد می کنند و نورگیرها به اطمینان از نور طبیعی زیاد کمک می کنند. در سطح زمین بلوک ها با راهروهای شیشه ای که حیاط مرکزی را در بر گرفته اند به هم متصل می شوند. راه پله ها به یک سکوی مرتفع منتهی می شوند که مرکز مهد کودک را احاطه کرده است و در طبقه اول به برخی بلوک ها متصل شده و در کنار سقف سایرین اجرا می شود.

عنوان: پاورپوینت تحلیل کودکستان کشاورزی و دو نمونه دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 44

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

2

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید