پاورپوینت تحلیل موزه Twist نروژ و موزه هنر UCCA

پاورپوینت تحلیل موزه Twist نروژ و موزه هنر UCCA

دسته بندی:

قیمت: 11000 تومان

تعداد نمایش: 152 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 اکتبر 2021

به روز رسانی در: 6 اکتبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل موزه Twist نروژ و موزه هنر UCCA

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی موزه با عنوان های  موزه Twist نروژ و  موزه هنر UCCAدر قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه Twist نروژ موزه هنر UCCA

40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

موزه Twist نروژ

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی پروژه موزه Twist نروژ
بررسی فرم
ویژگی های طراحی موزه Twist نروژ
بررسی هندسه
نورپردازی
روند طراحی
پلان موزه Twist نروژ
مقطع
سایت پلان
و…

مختصری از متن:

طراحی پل به ‌صورت الگوی هندسه پیچشی شکل‌ گرفته است و بازدیدکنندگان از آن به‌عنوان اثری هنری و مدرن دیدن می‌کنند. شرکت بیگ در سال 2015 اولین جایزه‌ی بین‌المللی خود را برای طراحی نوآورانه‌ی این پل کسب کرد.

در پل حدوداً 1000 مترمربعی پارک مجسمه نروژ، از روکش آلومینیومی استفاده ‌شده است. فرم پیچشی این پل که دو طرف رودخانه را به هم متصل می‌کند، به سازه اجازه می‌دهد از ارتفاعی کم به ارتفاعی بالا در سمت دیگر رودخانه حرکت کند. در حقیقت جرقه‌ی اولیه‌ی ابداع نوآورانه‌ی این طراحی زیبا، چالشی بود که معماران به دلیل ارتفاع ناهموار دو طرف رودخانه برای ساخت پُل با آن مواجه بودند. این چالش نهایتا طرح ایجاد پل پیچ ‌خورده را ایجاد کرد.

طرح‌ها و مجسمه‌های ساخته ‌شده توسط انیش کاپور (Anish Kapoor)، اولافور الیاسون (Olafur Eliasson) و فرناندو بوتر (Fernando Botero) در این موزه به نمایش گذاشته ‌شده است.

فرم پیچیده‌ی ساختمان به‌صورت ظریف و ماهرانه‌ای از خطوط کاملاً مستقیم تشکیل ‌شده است. همچنین نوارهای آلومینیومی به صورتی قرار گرفته‌اند که یک منحنی خیالی را ایجاد کنند. از طرفی پیچ‌وتاب بیرونی تأثیر چشمگیری بر فضای داخلی دارد و در وسط ساختمان شکلی شبیه به یک گلبرگ را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

موزه هنر UCCA

گروه طراحی
موقعیت
معرفی پروژه
کانسپت طرح موزه هنر UCCA
ویژگی موزه
مساحت ریزفضاها موزه هنر UCCA
نورگیری
پبان موزه هنر UCCA
مقطع
و…

مختصری از متن:

موزه هنر UCCA , اثر گروه معماری OPEN Architecture , واقع در یک ساحل آرام ، در امتداد خلیج Bohai در چین واقع است. موزه هنر UCCA , در میان ماسه ها بر فراز یک تپه شنی به زیباترین شکل ممکن بنا شده است .

وزش بادهای طولانی مدت و بیشمار در ساحل این خلیج ، شن ها و ماسه ها را با خود به جلو  رانده و باعث می شود ساختمان موزه و تمامی پوشش گیاهی اطراف آن زیر تلی از شن و ماسه پنهان گردند.

این موزه با الهام گرفتن از حفاری های بی وقفه و خستگی ناپذیر کودکان در ساحل ، بر روی این تپه شنی شکل گرفته است. “حفاری” در واقع ایجاد مجموعه ای از دالان های طبیعی به هم پیوسته از شن و ماسه می باشد که شباهت زیادی به غارها یا همان خانه های انسان های اولیه دارد. هنر به کار رفته در طراحی و ساخت این موزه، ساده، خالص و قابل لمس بوده و به نوعی ما را به اصالت خویش باز می گرداند.

موزه هنر UCCA , بر پایه احترام عمیق معماران به محیط زیست و همچنین حفظ اکوسیستم محیطی آن منطقه شکل گرفته است . اکوسیستمی که توسط نیروها و عوامل طبیعی طی هزاران سال به وجود آمده است و می بایست از آن محافظت گردد . به واسطه ساخت این موزه ، تپه های شنی این ساحل از خطر ساخت املاک و مستغلات بر روی آن محفوظ مانده است و از بروز این اتفاق ناخوشایند که در بسیاری از ساحل های شنی رایج است جلوگیری به عمل آمده است.

عنوان  : پاورپوینت موزه Twist نروژ و موزه هنر UCCA

فرمت : pp

تعداد صفحات : 40

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

2

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید