پاورپوینت تحلیل موزه هنر چین تحلیل موزه هنر دینگلی چین

پاورپوینت تحلیل موزه هنر چین تحلیل موزه هنر دینگلی چین

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 105 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل موزه هنر چین تحلیل موزه هنر دینگلی چین

این فایل شامل دو نمونه موردی موزه با عنوان های  موزه هنر چین و  موزه هنر دینگلی چین در قالب پاورپوینت و  دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل موزه هنر چین- تحلیل موزه هنر دینگلی چین ، 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

نمونه موردی اول

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی معمار موزه هنر چین
بررسی حجم
معرفی پروژه
ویژگی موزه هنر چین
پلان طبقات موزه هنر چین
مقطع
و…

 

مختصری از متن  نمونه موردی اول:

موزه هنر  Mu Xin درسال 2015 در کشور چین در متراژی حدود 6700 متر مربع به بهره برداری رسید. Mu Xin یک هنرمند مشهور انتزاعی، نقاش، شاعر و نویسنده بود. طراحی موزه هنر Mu Xin ، در واقع بیان کننده پیچیدگی فکری و ذهنی این هنرمند می باشد.
در اوایل دهه 1970، Mu Xin به غرب تبعید شد، این امر باعث گردید که تحت تاثیر تجربه و آموزش های علمی اش در غرب، سبک و فضای فکری او در نقاشی هایش و حتی در نوشته هایش تغییر کند.
موزه هنر Mu Xin در واقع از مجموعه ای از اتاق های شناورِ به هم پیوسته، تشکیل شده است که تداعی کننده و الهام بخش توقف (سکته) قلم موی آبرنگ روی بوم نقاشی می باشد.
در انتخاب محل و مکان این موزه نیز، دقت زیادی شده است و در واقع زادگاه خود هنرمند، Mu Xin می باشد.این موزه شامل 5 سالن جهت نمایش اشیاء موزه می باشند که به صورت مجزا از هم طراحی شده اند.

 

نمونه موردی دوم: تحلیل موزه هنر دینگلی چین

موقعیت
گروه طراحی
مساحت
موقعیت  سایت موزه هنر دینگلی چین
بررسی حجم
بررسی نما موزه هنر دینگلی چین
مصالح
پلان طبقات موزه هنر دینگلی چین
نما
و…

 

مختصری از متن نمونه موردی دوم:

قدمت شهر چانگوو (Changwu) به سال ۱۳۸۷ برمی‌گردد؛ شهری که سالهاست لقب شهر مجسمه‌های سنگی را یدک می‌کشد. بهترین آثار باستانی سنگی چین را در این شهر خواهید یافت. موزه هنرهای دینگلی (Dingli) در کنار خیابان (Chonghui) منتهی به شهر سنگ‌های باستانی قرار گرفته است.
نگاهی به کل مجموعه موزه نوعی داستان تاریخی کار با سنگ و مواد را به طور کلی بیان می کند. ساختمان اداری واقع در شرق با استفاده گسترده از نظم ظاهری کلاسیک دارد. بال غربی که مرکز پذیرایی جدید را در خود جای داده باز است و یک زبان مدرنیست را بیان می کند
در همان حال که نمای موزه تابع ساختمان است؛ جلوه ای ساده و طبیعی اما قوی را نیز به نمایش می‌گذاردسطوح تاشده دیوارهای سنگی، سایه‌ای خوش‌رنگ ایجاد می‌کنند. زاویه بازی که این سنگ‌ها در کنار هم تشکیل می‌دهند؛ حسی قوی و خارق‌العاده القا می‌کنند.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل موزه هنر چین- تحلیل موزه هنر دینگلی چین

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل موزه هنر چین تحلیل موزه هنر دینگلی چین

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید