پاورپوینت تحلیل موزه لوور فرانسه

پاورپوینت تحلیل موزه لوور فرانسه

دسته بندی:

قیمت: 29500 تومان

تعداد نمایش: 736 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل موزه لوور فرانسه

این فایل شامل تحلیل موزه لوورواقع در فرانسه در قالب پاورپوینت دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه لوور فرانسه ، 43 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تاریخچه موزه لوور
موقعیت موزه لوو
معنی موزه لوور
معمار موزه
مصالح و ساختار
فضای داخلی موزه
ورودی موزه
بخش توسعه یافته
بخش سولی
بخش ریشولیو
بخش دنون
هرم شیشه ای
پلان
و…

 

مختصری از متن:

ورودی موزه ی لوور پاریس که توسط آی.ام.پی (I.M.Pie) طراحی شد، شکلی شبیه کوه یخ دارد و از داخل آن یکی از بزرگ ترین و زیباترین موزه های دنیا در معرض دید قرار می گیرد.
در واقع موضوع ورودی موزه ی جدید لوور، یکی از اساسی ترین مسائل طراحی این مجموعه به شمار می رفت. آی.ام.پی از همان ابتدا بهره برداری از یکی از سه ورودی موجود را مردود دانست. از این رو استفاده از ورودی کاملا مجزا و جدیدی را پیشنهاد نمود. او این ورودی را در مرکز میدان ناپلئون که مرکز ثقل نهایی مجموعه ی لوور جدید به شمار می رفت، مستقر کرد. این ورودی با فاصله ی مساوی از سه جناح لوور، امکان دسترسی مستقیم توریست ها را به بخش های مختلف موزه میسر می ساخت. به این ترتیب یکی از نامطلوب ترین مشخصه های لوور قدیم که طی مسیرهای طولانی ناخواسته از میان بخش های مختلف موزه بود، برطرف شد.
هرم شیشه ای  توسط 105 تُن قاب آلومینیومی و 673 قطعه الماس شیشه‌ای ساخته شده است. این مجموعه در معماری موزه لوور از ۶۰۳ قطعه لوزی شکل و ۷۰ قطعه مثلثی شکل شیشه‌ای تشکیل شده است.هرم موزه ی لوور ارتفاعی برابر 21.5 و طولی برابر 35 متر داشته و توسط ساختمان اصلی موزه احاطه شده است.

 

عنوان  : تحلیل موزه لوور فرانسه

فرمت ppt:

تعداد صفحات : 43

پیش نمایش تمام اسلایدها

 

تحلیل موزه لوور فرانسه

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید