پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد هندوستان

پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد هندوستان

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 241 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد هندوستان

این فایل شامل تحلیل موزه احمدآباد، هندوستان در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد هندوستان ، 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معمار
موقعیت
مساحت
معرفی موزه احمدآباد هندوستان
ایده موزه
نورگیری موزه احمدآباد هندوستان
فضاها
طبقه همکف
طبقه اول
طبقه دوم و سوم
سطح چهارم
ساختمان لوکوربوزیه
سقف
سازه موزه احمدآباد هندوستان
نماها
موزه ها
پلان موزه احمدآباد هندوستان
سایت
پلان موزه احمدآباد هندوستان
و…

 

مختصری از متن:

موزه احمد آباد هندوستان در سال 1951 میلادی برابر با 1329 هجری شمی با طراحی معمار مشهور لوکوربوزیه احداث شد و در همان سال به مرکز مدنی در هند تبدیل شد.
احمدآباد پس از استقلال هند در سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ پایتخت گجرات بود که اکنون شهر گاندی نگر جای آن را گرفته است. با این وجود احمدآباد قلب فرهنگی و تجاری گجرات باقی ماند و هم‌اکنون از شهرهای مهم غرب هند است. در آن زمان لوکوربوزیه مسئول طراحی چهار ساختمان در احمد آباد هند شد که شامل دو خانه، یک موزه و ساختمان انجمن کارخانه داران بود.
ایده موزه نامحدود برای موزه احمد آباد برگرفته از کارهای قبلی این معمار است. با بررسی کارهای لوکوربوزیه می توانیم، روند تغییرات در طراحی و ساخت و ساز در گذشته تا به حال مشاهده کنیم.ایده این بود که موزه را به حجم های مختلف گسترش داد  و هسته اصلی آنها را با رشد مجموعه های موزه پیوند داد.
لوکوربوزیه همچنین در طراحی خود  توجه ویژه ای به نور طبیعی داشت ، بنابراین کل ساختمان با تعادل ماهرانه ای بین نور خورشید و سایه ، دارای حیاط های بتونی عمیق و آجر پوشیده که در آن یک نورگیر ، سایه و آب در یک مجموعه منسجم مخلوط می شوند و محیط آسایش را برای مراجعه کنندگان ایجاد کرده است.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد هندوستان

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل موزه احمدآباد هندوستان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید