پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه ویپوری

پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه ویپوری

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 51 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 ژوئن 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه ویپوری

این فایل شامل پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه ویپوری اثر آلوار آلتو در  قالب پاورپوینت و دارای 29  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه ویپوری

اثر آلوار آلتو

29 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی

مساحت کتابخانه ویپوری

موقعیت

معرفی پروژه کتابخانه ویپوری

تاریخچه

پلان کتابخانه ویپوری

نما

مقطع

و..

مختصری از متن:

کتابخانه Vyborg (فنلاندی: Viipurin KaupunginkiRjasto) یک کتابخانه در Vyborg ، روسیه است ، که در زمان حاکمیت فنلاندی ساخته شده است (1918 تا 1940-44) ، قبل از اینکه شهر فنلاندی وییپوری توسط USSSR سابق ضمیمه شود و نام آن را تغییر داده است.

این ساختمان که از سال 1927 تا 1935 ساخته شده است ، یک طراحی بین المللی تحسین شده توسط معمار فنلاندی آلوار آلتو و یکی از نمونه های مهم طراحی معماری عملکردی دهه 1920 است. این کتابخانه یکی از اولین جلوه های “مدرنیسم منطقه ای” محسوب می شود. این به ویژه به دلیل سقف موج شکل آن در سالن مشهور است، که شکل آن، بر اساس مطالعات آکوستیک ساخته شده است.

پس از اتمام ، این کتابخانه به عنوان کتابخانه ویپوری شناخته شد ، اما پس از جنگ جهانی دوم و الحاق شوروی ، این کتابخانه به کتابخانه شهرداری نادژدا کروپسکایا تغییر نام داد. امروزه ، که در شهر فدراسیون روسیه ویبورگ ادغام شده است ، این کتابخانه رسماً به عنوان کتابخانه شهر مرکزی آلوار آلتو شناخته می شود. کتابخانه ویپوری آلوار آلتو علیرغم اینکه یکی از آثار اساسی معماری مدرن اسکاندیناوی است، برای سه چهارم قرن در ابهام نسبی باقی ماند تا اینکه در اواخر سال 2014 با بازسازی دوباره مورد توجه قرار گرفت رسید.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه ویپوری

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 29

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه ویپوری

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید