پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه عمومی شانگ فنگ

پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه عمومی شانگ فنگ

دسته بندی:

قیمت: 36500 تومان

تعداد نمایش: 38 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آوریل 2023

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه عمومی شانگ فنگ

این فایل شامل تحلیل معماری کتابخانه عمومی شانگ فنگ اثرمعماران دیوید هونگ در  قالب پاورپوینت و دارای 20  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه عمومی شانگ فنگ

20 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

گروه طراحی کتابخانه عمومی شانگ فنگ

مساحت

موقعیت کتابخانه عمومی شانگ فنگ

پلان

نما کتابخانه عمومی شانگ فنگ

مقطع

و…

مختصری از متن

این پروژه در حاشیه شهر تایچونگ واقع شده است. مانند اکثر مناطق روستایی در تایوان، این کشور پرجمعیت با ساختمان‌های مسکونی کم‌مرتبه و زمین‌های کشاورزی است، با این حال مناطق بسیار کمی برای امکانات عمومی در نظر گرفته شده است. این سازمان خواستار یک کتابخانه برای جامعه و یک سالن ورزشی مدرسه، درست در کنار یک مدرسه ابتدایی موجود است.

چالش این پروژه فراتر از قرار دادن این دو ساختمان و برنامه در یک مکان بسیار دشوار، بلکه ایجاد حس مکان از طریق گسترش لایه‌های فعالیت، شرایط طبیعی، جزئیات زمین ساختی و محیط است. از آنجایی که سایت بسیار طولانی و باریک است، ساختمان ها باید در دو انتهای مرز توزیع شوند. این دو ساختمان باید رو به روی هم قرار گیرند و یک میدان مشترک در وسط ایجاد کنند.

این میدان به کانون جدید و همچنین ورودی جانبی جدید مدرسه تبدیل می شود که جامعه و مدرسه را حتی بیشتر به هم نزدیک می کند. تراس‌های بیرونی، باغ‌های پشت بام و رمپی که از این دو ساختمان بیرون می‌آید سعی می‌کنند حاشیه میدان مشترک را گسترش دهند.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه عمومی شانگ فنگ

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 20

پیش نمایش اسلایدها

1

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید