پاورپوینت تحلیل معماری کارخانه فاگوس

پاورپوینت تحلیل معماری کارخانه فاگوس

دسته بندی:

قیمت: 34500 تومان

تعداد نمایش: 87 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 ژوئن 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری کارخانه فاگوس

این فایل شامل تحلیل معماری تحلیل معماری کارخانه فاگوس در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری کارخانه فاگوس

26 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی

مساحت گروه طراحی کارخانه فاگوس

موقعیت

معرفی پروژه کارخانه فاگوس

تاریخچه

پلان گروه طراحی کارخانه فاگوس

تاریخچه

نما

مقطع کارخانه فاگوس

و..

مختصری از متن:

کارخانه فاگوس یک کارخانه قدیمی و نمونه مهم از معماری مدرن اولیه در آلمان است. کارخانه، به وسیله والتر گروپیوس و آدولف مایر طراحی و بین سال‌های ۱۹۱۱ و ۱۹۱۳ ساخته شد و فضای داخلی در سال ۱۹۲۵ به اتمام رسید. این کارخانه ماندگار کفش اولین کمیسیون صنعتی والتر گروپیوس بود و طراحی آن با همکاری او که در آن زمان شریک او آدولف مایر بود انجام شد.

در ابتدا او فکر کرد که مروجش کارل بنشیت با معمار دیگری به نام ادوارد ورنر کار می کند، اما گروپیوس او را متقاعد کرد که پروژه هنری تری را دنبال کند. برای متقاعد کردن مشتری خود به کنفرانسی در مورد هنرهای تاریخی و ساخت و سازهای صنعتی دعوت شد و در سخنرانی خود اظهار داشت که “زندگی مدرن به ارگانیسم های ساختمانی جدیدی نیاز دارد که با سبک زندگی زمان ما مطابقت داشته باشد.

«ایستگاه‌ها، انبارها و کارخانه‌ها نیاز به ابراز وجود دارند و نمی‌توان آنها را با هیچ شیوه‌ای از زندگی دوران گذشته اداره کرد، بدون اینکه در خلاء و بالماسکه تاریخی شماتیک قرار بگیرند. فرم دقیق، بدون هیچ شانسی، تضاد فرم و رنگ اساس ریتم آفرینش معماری است.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری کارخانه فاگوس

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 26

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری کارخانه فاگوس

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید