پاورپوینت تحلیل معماری پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

پاورپوینت تحلیل معماری پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

دسته بندی:

قیمت: 32000 تومان

تعداد نمایش: 65 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 ژوئن 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

این فایل شامل تحلیل معماری پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس در قالب پاورپوینت و دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

49 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی

مساحت پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

موقعیت

معرفی پروژه پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

تاریخچه

پلان پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

نما

مقطع

و..

مختصری از متن:

در سال 1958 شرکت های راه آهن پروژه ساختمان اداری بین ایستگاه مرکزی نیویورک و ساختمان مرکزی نیویورک را که اکنون ساختمان هلمزلی نامیده می شود، به بهره برداری رساندند. این پروژه که به عنوان شهر بزرگ مرکزی شناخته می شود، به سفارش معماران امری راث و پسران ساخته شده است.

اولین طرح به دلیل ساده بودن کنار گذاشته شد و از کمک معماران پیترو بلوشی و والتر گروپیوس خواسته شد تا در طراحی پروژه جدید همکاری کنند. پان امریکن ورلد ایرویز (به معنی خطوط هوایی سراسری آمریکا) که معمولاً با پن ام شناخته می‌شود، شرکت اصلی ترابری هوایی آمریکا از اواخر ۱۹۲۰ تا فروپاشی آن در ۴ دسامبر ۱۹۹۱ بود.

این شرکت در سال ۱۹۲۷ به عنوان شرکت پست هوایی و خدمات مسافری که در میان کی وست (به انگلیسی: Key West, Florida)، فلوریدا، هاوانا و کوبا فعالیت می‌کرد، تأسیس شد. این شرکت به اعتبار نوآوری‌های بسیاری که صنعت هوایی بین‌المللی را شکل داد و شامل استفاده گسترده‌ای از هواپیمای جت، جمبو جتها و سیستم‌های رزرو کامپیوتری می‌شد، به شرکت عظیمی مبدل شد.

این شرکت به وسیله لوگوی آبی رنگ جهانی خود و استفاده از کلمه «کلیپر» (به انگلیسی: Clipper) در نام‌های هواپیما و کدهای نام گذاری، به عنوان نماد فرهنگی قرن ۲۰ و حامل پرچم غیررسمی ایالات متحده آمریکا شناخته شد.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 49

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری پان امریکن ورلد ایرویز-گروپیوس

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید