پاورپوینت تحلیل معماری هتل Y111

پاورپوینت تحلیل معماری هتل Y111

دسته بندی:

قیمت: 35500 تومان

تعداد نمایش: 33 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 ژوئن 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری هتل Y111

این فایل شامل تحلیل معماری هتل Y111 در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری هتل Y111

23 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی هتل Y111

موقعیت

معرفی پروژه هتل Y111

پلان

نما هتل Y111

مقطع

و…

مختصری از متن:

این پروژه به دلیل موقعیت استراتژیک آن در ارتباط با مراکز اصلی تاریخی، اجتماعی-فرهنگی، سیاسی، تجاری و صنعتی و ارتباط آنها با درآمد شهر، در مرکز سلسله مراتبی شهر کوردوبا قرار دارد. بافت معماری آن، شامل ساختمان‌های فعلی در تضاد با ساختمان‌های میراثی بازسازی‌شده، و چیدمان مورب، نمونه‌ای از پروژه‌های شهری قرن نوزدهم، که بر چیدمان شطرنجی بنیان‌گذاری قرار گرفته است، تجربیات فضایی غیر معمول را ایجاد می‌کند.

بدون شک این خیابان هیپولیتو یریگوین است. موقعیت هتل Yrigoyen رو به روی اسقف نشینی کوردوبا، به دلیل ادغام بصری و مفهومی با محیط اطراف، یک ورودی “دروازه” برجسته به خیابان را تکمیل می کند. از این نظر، پروژه به عنوان یک لولا عمل می کند. از یک سو، ارزش ساختمانی را که یک میراث شهری را تشکیل می دهد، افزایش می دهد، در حالی که از سوی دیگر، میراث معماری خیابان را غنی می کند.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری هتل Y111

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 23

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری هتل Y111

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید