پاورپوینت تحلیل معماری هتل InDéfense

پاورپوینت تحلیل معماری هتل InDéfense

دسته بندی:

قیمت: 34500 تومان

تعداد نمایش: 41 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 ژوئن 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری هتل InDéfense

این فایل شامل تحلیل معماری هتل InDéfense در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری هتل InDéfense

22 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی

موقعیت هتل InDéfense

مساحت

معرفی پروژه هتل InDéfense

پلان

نما هتل InDéfense

مقطع

و…

مختصری از متن:

این ساختمان در یک ساختار 16000 متر مربعی، ترکیبی از یک برنامه برای شهر است. در ساختمان اداری و هتل، فضاهای مشترک و طیف گسترده ای از گزینه های غذایی در دسترس کاربران است، در حالی که مکان های غذایی باز برای عموم در  خیابان و محله در طبقه همکف قرار دارد. دو عنصر برنامه‌ای پروژه، یک هتل و یک ساختمان اداری از هم جدا شده‌اند اما در امتداد محور شرقی-غربی خود به هم متصل شده‌اند.

در جایی که Hôtel OKKO، پوشیده از پانل های آلومینیومی نیمه بازتابنده، یک توده شکست ناپذیر باقی می ماند، ساختمان اداری InDéfense تقسیم می شود و به توده های کوچکتر تبدیل می شود، هر کدام به داخل فشار داده می شوند یا اکسترود می شوند تا محل طولانی و باریک را به محیط اطراف باز کند و به نما عمق دهد.

این دو ساختمان که در امتداد یکی از لبه‌های خود به هم متصل شده‌اند و بخش طولانی از جلوی خیابان را تشکیل می‌دهند، با زبان رسمی و مادی مشابه طراحی شده‌اند تا نماد بصری قوی برای منطقه شلوغ ایجاد کنند.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری هتل InDéfense

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 22

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری هتل InDéfense

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید