پاورپوینت تحلیل معماری دبستان کلودی اثر Settanta7

پاورپوینت تحلیل معماری دبستان کلودی اثر Settanta7

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 56 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 مارس 2023

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری دبستان کلودی

این فایل شامل تحلیل معماری دبستان کلودی اثر Settanta7 در قالب پاورپوینت و دارای 14  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری دبستان کلودی اثر Settanta7

14سلاید قابل ویرایش شامل:

موقعیت

گروه طراحی دبستان کلودی

مساحت

معرفی پروژه دبستان کلودی

پلان

نما

مقطع

و…

مختصری از متن:

پروژه صلاحیت مجدد مجتمع مدرسه کلودی ناشی از نیاز شورای شهر به ارائه فضایی برای شهروندان خود، مکانی جدید برای زندگی اجتماعی، متناسب با جوانان است. در یک کلید معاصر و با پیروی از معیارهای پایداری محیطی، این پروژه ساخت یک سالن ورزشی جدید را پیش بینی کرد و شامل گسترش یک کتابخانه و فضاهای اختصاصی آموزشی برای دبستان کلودی بود.

این دبستان که 1500 متر مربع مساحت دارد، به عنوان تابعی از پیوند قوی با فضای سبز بیرونی طراحی و ایجاد شده است تا ارتباط بین ساختمان موجود و سالن ورزشی جدید از بین نرود و همچنین معماری تاریخی کاملاً رعایت شود. مدرسه که در دهه 50 توسط اسناگو و وندر طراحی شد.

سالن ورزشی جدید تأیید شده CONI، که میزبان اتاق‌های رختکن، دستشویی‌ها و یک تیمارستان است، در واقع برخی از ویژگی‌های مدرسه موجود، به‌ویژه در سقف شیروانی را نشان می‌دهد، و پوشش را به یک عنصر کاملاً مشخص و قابل شناسایی برای پروژه تبدیل می‌کند. با تاکید بر انتخاب رنگی، تعادل بین بلوک جدید و ساخت و ساز موجود، ساختار جدید را به فضایی تبدیل می کند که حتی فراتر از ساعات عادی مدرسه برای شهروندان پذیرا و باز است.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری دبستان کلودی اثر Settanta7

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 14

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری دبستان کلودی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید