پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو جایا + بیمارستان Qilu

پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو جایا + بیمارستان Qilu

دسته بندی:

قیمت: 37000 تومان

تعداد نمایش: 30 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 می 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو جایا + بیمارستان Qilu

این فایل شامل تحلیل معماری دو نمونه موردی یمارستان با نام های  پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو جایا + بیمارستان Qilu در قالب پاورپوینت و دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو جایا + بیمارستان Qilu

25 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

نمونه اول

پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو

گروه طراحی بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو

موقعیت

مساحت بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو

معرفی پروژه

پلان

نما بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو

مقطع

و…

مختصری از متن

بیمارستان RS Pondok Indah Bintaro Jaya یک بیمارستان خصوصی 230 تختخوابی سبز در جاکارتا است. این توسعه در دو مرحله ساخته شد و مناطقی هنوز برای پذیرش بیماران باز است. مرحله‌بندی بیمارستان جزئی از توسعه مرحله‌ای است که به طرح جامع بینتارو پاسخ می‌دهد. بینتارو، بزرگترین و نزدیک‌ترین شهر ماهواره‌ای به جاکارتا، نه با محیط ساخته شده، بلکه با در نظر گرفتن گردش، فاصله پیاده‌روی آسان، طراحی حساس به آب و اتصالات منظر شروع شد.

بیمارستان منعکس کننده یک راه حل طراحی شهری جامع است که سلامت، تندرستی و جامعه را ادغام می کند. این تسهیلات بخشی از شهر بزرگ بینتارو با راهروهای سبز برنامه‌ریزی‌شده، ساختمان‌های تجاری با کاربری مختلط، خرده‌فروشی، امکانات کوتاه مدت و توسعه‌های مسکونی چندوجهی را تشکیل می‌دهد

 

نمونه دوم:

پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان Qilu

گروه طراحی بیمارستان Qilu

موقعیت

مساحت بیمارستان Qilu

معرفی پروژه

پلان بیمارستان Qilu

نما

مقطع

و…

مختصری از متن بیمارستان Qilu

بیمارستان Qilu دانشگاه شاندونگ یک بیمارستان جامع درجه A است که تحت نظارت (مدیریت) کمیسیون ملی بهداشت (NHC) و حزب پیشرو و کارفرمای اصلی اولین مراکز پزشکی ملی به طور مشترک توسط NHC و دولت استانی تأسیس شده است.

این بیمارستان که در سال 1890 تأسیس شد، در منطقه حفاظت شده تاریخی لیکسیا در شهر جینان واقع شده است. به عنوان یک بیمارستان وابسته و بیمارستان آموزشی دانشگاه شاندونگ، مدت‌ها بود که طرح اولیه برنامه‌ریزی که دیگر نمی‌توانست نیازهای فعلی درمان پزشکی، تدریس، تحقیقات علمی و غیره را برآورده کند، آزار می‌داد.

در این زمینه، طراحی بیمارستان Qilu ساختمان اورژانس پزشکی دانشگاه شاندونگ (پروژه) در سال 2020 آغاز شد. این پروژه یک مجتمع پزشکی 800 تختخوابی برای پزشکی، آموزش و پژوهش است، از جمله وظایف اورژانس، تشخیص و درمان در پزشکی داخلی، مرکز تصویربرداری، علمی تحقیقات و تدریس، آزمایشگاه پزشکی و غیره. ساختمان ها به صورت برج دوقلو هستند.

عنوان:  پاورپوینت تحلیل معماری بیمارستان پوندوک ایندا بینتارو جایا + بیمارستان Qilu

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 25

پیش نمایش اسلایدها

1

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید