پاورپوینت تحلیل معماری اسپلیت هاوس

پاورپوینت تحلیل معماری اسپلیت هاوس

دسته بندی:

قیمت: 34500 تومان

تعداد نمایش: 48 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 جولای 2023

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری اسپلیت هاوس

این فایل شامل تحلیل معماری اسپلیت هاوس اثر BKK Architects  در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری اسپلیت هاوس

18 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

گروه طراحی

موقعیت

معرفی پروژه اسپلیت هاوس

پلان

نما اسپلیت هاوس

مقطع

و..

مختصری از متن:

اسپلیت هاوس توسط استودیوی محلی BKK Architects برای سایتی در یک ساختمان مسکونی اخیر در منطقه کوه مارتا، در حدود 60 کیلومتری جنوب شهر استرالیا طراحی شده است. معماران استرالیایی bkk که در چارچوب یک محله حومه‌ای در حال توسعه در پایه پارک عمومی کوه مارتا و مشرف به خلیج پورت فیلیپ قرار دارند، خانه‌های تقسیم‌شده را در امتداد ساحل جنوب ملبورن تکمیل کرده‌اند.

شیب واقع در مرکز سایت، ملک را تقریباً به طور مساوی به ارتفاعات تقسیم کرد، که انگیزه ای برای سازماندهی اولیه خانه شد. این طرح به جای برش در توپوگرافی، دو حجم نسبتاً ساده را در هر فلات قرار می‌دهد که با پلکانی که فضای بین‌بافتی حاصل را قطع می‌کند، متصل می‌شود.

خانه اسپلیت که در یک بخش فرعی نسبتاً جدید در کنار کوه مارتا قرار دارد، در مورد طیف پیچیده ای از شرایط معمولی توسعه های نوظهور ساحلی مذاکره می کند. پنجره‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند برای اتصال بخش‌های مختلف خانه قرار گرفته‌اند و مناظر بیرونی را مسدود می‌کنند و در عین حال سطوح کافی از نور طبیعی را فراهم می‌کنند.

 به محض ورود به خانه، یک سرسرای باز در پایه پله ها فضای تجمعی را فراهم می کند که تا حدودی به عنوان صحنه ای تنظیم شده است که از پله ها به عنوان صندلی استفاده می کند.  سازه پلکانی با روکش فلزی به سمت آسمان باز می شود و در یک نورگیر بزرگ قرار می گیرد که فضای سالن پر از نور را تشکیل می دهد.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری اسپلیت هاوس

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 18

پیش نمایش اسلایدها

پاورپوینت تحلیل معماری اسپلیت هاوس

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید