پاورپوینت تحلیل مجموعه سینماهای UFA

پاورپوینت تحلیل مجموعه سینماهای UFA

دسته بندی:

قیمت: 29500 تومان

تعداد نمایش: 365 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل مجموعه سینماهای UFA

این فایل شامل تحلیل مجموعه سینماهای UFA  دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد و این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل مجموعه سینماهای UFA  ، قابل ویرایش،31 اسلاید؛ شامل:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی گروه معماری

معرفی پروژه
بررسی نمای ساختمان
ویژگی بنا
تقسیم بندی ساختمان
پلان طبقات
مقاطع
و…

 

مختصری از متن:

طراحی ساختمان مجتمع فرهنگی سینمایی یو اف ای، در مقیاس شهری و در راستای خلق فضایی عمومی تعریف گردید. کارشناسان شهری بر این باورند که با افزودن عملکردهای شهری به ساختمان های تک عملکردی زندگی شهری جدیدی می تواند شکل گیرد.
در این صورت این روحیه جدید صرفا با تعریف عملکردی متفاوت از ساختمان اصلی و خلق سکانس های فضایی جدید حاصل نمی شود، بلکه این امر در مواردی تنها با تزریق فضایی به بنای اولیه که فرصت شکل گیری تعاملات اجتماعی را فراهم آورد، حاصل می شود.
ساختمان مجتمع سینمایی یو اف ای، از دو بخش در هم تنیده و پیچیده تشکیل شده: قسمتی با عنوان بلوک سینمایی شامل 8 سینما و با گنجایش 2600 نفر و نیز بخشی که معماران در توضیح پروژه آن را “کریستال” نامیده اند، پوسته ای شیشه ای که در زیر آن لابی و پلازای عمومی طراحی شده است.
تنیدگی میان فضاهای داخلی بلوک سینما، پلازای جمعی و گذرهای پیاده در حجم کریستال در راستای پویا نمودن بنا و متراکم نمودن فعالیت هایی که در کل مجموعه شکل می گیرند و نیز آن چه پیشتر در خصوص درآمیختن بناهای تک عملکردی با نوعی فضای پلازا مانند ذکر شد، پیشنهاد گردیده است.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مجموعه سینماهای UFA

فرمت : ppt
تعداد صفحات : 31
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل مجموعه سینماهای UFA

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید