پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 85 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 مارس 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport

این فایل تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد و این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport با 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معرفی پروژه
گروه طراحی
موقعیت
سال ساخت
ویژگی طراحی
کانسپت طرح
ویژگی سقف
ترمینال های فرودگاه
طرح جامع استراتژیک فرودگاه
برنامه ریزی ترمینال
پلان طبقات
و…

 

مختصری از متن:

فرودگاه پول کوو در حالی که منعکس کننده شهری است که به آن قرار دارد به عنوان دروازه ای به سن پترزبورگ و روسیه عمل می کند.چیدمان داخلی ترمینال جدید شامل مناطق کاملاً مشخص و جداگانه ای برای انعکاس طرح خارجی جزایر و پل هایی است که شهر را تشکیل می دهند.

این تأکید از طریق طرح جامع فرودگاه شهر انجام می شود. این تمرکز بر روی بلوار که دروازه فرودگاه را تشکیل می دهد. این خیابان یادآور خیابانهای وسیع سن پترزبورگ است و در یک میدان بزرگ که از طریق یک سری غرفه ها نمایانگر محیط گذشته ، حال و آینده سن پترزبورگ است ، خاتمه می یابد.

افتتاح ترمینال جدید این فرودگاه با اتمام و تکمیل فاز 1 طرح جامع پایدار و طبقه بندی شده آن همراه بود و بر اساس پیش‌بینی‌ها این فرودگاه سالانه 12 میلیون مسافر داخلی و بین‌المللی را جابجا خواهد کرد. شرکت گریمشاو در مناقصه‌ای که در سال 2007 برگزار شد، طراحی و اجرای این پروژه را برنده شد.

 

در این مناقصه شرکت‌های بسیار قدرتمندی که در معماری امروزه پیشرو هستند، حضور داشتند. با پایان فاز 1 و 2  این فرودگاه در سال 2015، قابلیت جابجایی 17 میلیون مسافر در طول یک سال در فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو محقق خواهد شد.

فرودگاه پل‌کوو، سومین فرودگاه از نظر وسعت در کشور روسیه است، و همچون دروازه‌ای برای شهر سن‌پترزبورگ و کشور روسیه عمل می‌کند، در حالی که منعکس کننده شرایط شهری است که در آن واقع شده است و با توجه به نیازهای این شهر طراحی شده است.

 

عنوان : تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید