پاورپوینت بک لینک چیست

پاورپوینت بک لینک چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 113 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 3 مارس 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بک لینک چیست

پاورپوینت بک لینک چیست شامل 46 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

من که حال و حوصلۀ امتحان کردن غذای رستوران‌های کل شهر را ندارم اما دو دوست تپل به نام سینا و امیر دارم که عاشق غذا و رستوران‌گردی هستند. هر وقت مهمان لاکچری و عزیزی را می‌خواهم برای شام دعوت کنم قبلش زنگ می‌زنم به این دو دوست قدیمی و از آنها می‌پرسم کجا بروم و چه غذایی سفارش دهم. این یک راه حل آسان برای من است و به این دوستانم هم می‌گویم شما منبع بک‌لینک‌های قوی رستوران‌ها هستید! آها هنوز نگفتم بک لینک چیست؟ الان می‌گویم.

گوگل مثل من به جای این که وقتش را برای بررسی تک تک وبسایت‌ها بگذارد از تایید و ارجاع دیگران می‌فهمد کدام وبسایت‌ها بهتر هستند. بهترین روش تایید و ارجاع در دنیای اینترنت لینک دادن است.

در دنیای وب هر وقت بخواهیم کاربران را به صفحه یا وبسایت دیگری هدایت کنیم از لینک استفاده می‌کنیم. لینک‌ها همان آدرس‌های قابل کلیکی هستند که در نوشته‌ها، دکمه‌ها یا تصاویر جاگذاری می‌کنیم.

بک لینک به زبان ساده به لینک یک وبسایت به وبسایت دیگر می‌گویند.

پس هر وقت ما به وبسایت دیگری (نه صفحه‌ای از وبسایت خودمان) لینک دهیم به آن وبسایت بک‌لینک داده‌ایم و گیرنده بک‌لینک هم می‌گوید ما بک‌لینک گرفتیم.

سینا و امیر را فراموش نکنید چون لازمش داریم تا برویم سراغ این که چرا بک لینک اینقدر مهم شده و اصلاً به چه درد می‌خورد؟

 

چرا بک لینک مهم است؟

اگر شما هم جزو خوش‌شانس‌هایی بودید که در سال‌های اول ظهور اینترنت به آن دسترسی داشتید حتما یادتان هست که آدرس وبسایت یا وبلاگ‌ها را در لیست‌هایی ذخیره و حتی روی کاغذ می‌نوشتند.

اگر مردم آدرس وبسایتی را نمی‌دانستند هیچ‌کس روحش هم خبردار نمی‌شد و وبسایت هم هیچ بازدیدی نمی‌گرفت.

خیلی سریع یک راه حل خوب پیدا شد؛ وبسایت‌های مشابه به هم لینک دادند تا پیدا شوند. اگر در آن روزها دسترسی به اینترنت داشتید حتماً یادتان هست که ستون کناری وبلاگ‌ها یک لینک‌باکس داشت که پر از لینک به بقیه وبلاگ‌های مشابه بود. اینطوری کافی بود یکی را بشناسید تا بقیه را پیدا کنید. هرچه وبسایت یا وبلاگی مهم‌تر و بهتر بود وبسایت‌های بیشتری به آن لینک می‌دادند.

راه حل دوم ایجاد دایرکتوری بود. وبسایت‌های دایرکتوری لیستی از تمام وبسایت‌ها به صورت دسته‌بندی شده داشتند. دهه ۹۰ میلادی چندین وبسایت دایرکتوری و با فاصله کمی چندین موتور جستجو در اینترنت راه افتاد.

داستان را خلاصه کنیم از بین موتورهای جستجو گوگل بر تخت پادشاهی نشست و رقابت بزرگی بین وبسایت‌‌ها برای رسیدن به نتایج بالاتر در نتایج جستجو شروع شد.

گوگل در ابتدا معیارهای ساده‌ای برای رتبه‌بندی وبسایت‌ها داشت اما وقتی رقابت جدی شد رفت دنبال شاخص‌هایی بهتر مثل چی؟ لینک‌ها. هر چه وبسایت و صفحه‌ای لینک بیشتری می‌گرفت پس یعنی مهم‌تر بود؛ گوگل هم رتبه آن را می‌برد بالاتر. همان کاری که من برای پیدا کردن رستوران‌های خوب انجام می‌دهم. من به نگاه می‌کنم دوستانم و دیگران درباره رستوران‌ها چه می‌گویند و هر رستورانی که بیشتر تایید شد را انتخاب می‌کنم.

حالا الگوریتم‌های گوگل خیلی پیشرفته‌تر شده اما هنوز هم بک‌لینک‌ها بیشترین تاثیر را در رتبه‌بندی دارند.

به جز تاثیر در سئو و بهبود رتبه در نتایج گوگل که بعد کامل توضیح می‌دهیم، بک‌لینک به تنهایی می‌تواند باعث افزایش بازدید وبسایت شود. هرچه بک‌لینک شما در صفحه‌ای پربازدیدتر باشد و کلیک بیشتری بگیرد بازدید ارجاعی (Referral) وبسایت شما هم طبیعتاً بیشتر خواهد شد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

چرا بک لینک مهم است؟

بک لینک در سئو چطور و چقدر تاثیر دارد؟

بک لینک قوی و ضعیف چه تفاوتی دارد؟

بک لینک قوی و ضعیف چه تفاوتی دارد؟

آموزش رپورتاژ آگهی

چطور بک لینک بسازیم؟

چقدر طول می‌کشد تا بک لینک تاثیر بگذارد؟

چطور بک لینک‌ها را چک کنیم؟

حرف آخر: خرید بک لینک یا محتوا؟

عنوان : بک لینک چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 46

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بک لینک چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید