پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای چیست

پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 280 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 نوامبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای چیست

پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

بودجه سرمایه ایی خلاصه ای است از سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده در دارایی های ثابت و بودجه بندی سرمایه ایی کل فرایند تجزیه و تحلیل طرح ها و تصمیم گیری در این باره است که کدام یک را باید در بودجه سرمایه ایی گنجانید. به عبارت دیگر بودجه بندی سرمایه ایی عبارت است از فرآیند تصمیم گیری برای تعیین مخارج سرمایه ایی در دوره بودجه است. بودجه بندی سرمایه ایی شامل برنامه ریزی هزینه ها برای یک پروژه با یک چرخه حداقل یکساله است در بخش عمومی محدوده زمانی 25 ساله غیر عادی نیست هزینه های سرمایه نیازمند برنامه ریزی گسترده با اطمینان از اطلاعات مهندسی و بازاریابی در دسترس، طراحی تولید و امتیازات لازم قابل دستیابی اند. نکته ایی که وجود دارد این است که بودجه بندی سرمایه برای مردم فقط در مسائل مالی حسابداری مهم نیست بلکه حقی در تجارت و کسب و کار نیز برای آن ها ضروری به نظر می رسد برای مثال: یک بازاریاب یا مدیر تولید که یک محصول جدیدی را تولید می کنند باید به رویه های بودجه بندی سرمایه ایی شرکت آشنایی داشته باشند.

هدف بودجه بندی سرمایه ایی:

شناسایی و تعیین فرصت ها و طرح هایی است که ارزش آنها بیش از هزینه آنهاست.

 تعریف بودجه بندی سرمایه ایی:

بودجه بندی سرمایه ایی عبارت است از برنامه ریزی، ارزیابی و انتخاب طرح های سرمایه گذاری که در دوره های بلند مدت دارای بازده اند.

اهمیت بودجه بندی سرمایه ایی

بودجه بندی سرمایه ایی یکی از مهم ترین قسمت های تصمیم گیری و مدیریت است. اهمیت وجوه (منابع) بکار گرفته شده و همچنین زمان لازم جهت بازیافت سرمایه گذاری ها، انجام تجزیه و تحلیل های دقیق و قضاوت های معتبر را ضروری می سازد. هزینه های سرمایه ایی موجب ایجاد تعهدات بلند مدت، به منظور تحصیل منافع آتی می گردد. این مخارج، هدف هایی اساسی واحد تجاری را منعکس می کند و بر موقعیت اقتصادی این آثار بلند مدت و عمده ایی دارد از آنهایی که منافع حاصل از هزینه های سرمایه ایی، طی یک دوره زمانی نسبتاً طولانی حاصل می شوند لذا اشتباهات مدیریت در این زمینه می تواند باعث شود که واحد تجاری طی سال های متمادی هزینه های هنگفتی را متحمل گردد.

بودجه بندی سرمایه ایی فرایند تشخیص، ارزیابی، طرح ریزی و پشتیبانی مالی پروژه ایی عمده سرمایه گذاری در واحدهای سازمانی است. تصمیماتی که در ارتباط با بودجه بندی سرمایه ایی اتخاذ می شود تا حدود زیادی بر موفقیت سازمان در دستیابی به هدف های تعیین شده اثر می گذارد. بنابراین،بودجه بندی سرمایه ایی نقش عمده ایی را در موفقیت بلند مدت این واحد ها ایفا میکند.

کنترل صحیح هزینه های سرمایه ایی از طریق بررسی و ارزیابی هر یک از درخواست ها و قبل از وقوع هزینه های مزبور اعمال می گردد. اعمال کنترل های مدیریت مستلزم دریافت اطلاعاتی در ارتباط با برآوردهای مهندسی، حجم مورد انتظار فروش، هزینه های تولید و هزینه های توزیع و فروش می باشد. مدیریت معمولاً نسبت به انطباق فعالیت ها با اهداف بلند مدت واحد تجاری اعتقاد راسخ دارد و اساساً تمایل بر آن است که بهبود وضعیت مالی واحد تجاری در نتیجه انجام طرح، اطمینان حاصل شود.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

هدف بودجه بندی سرمایه ایی

تعریف بودجه بندی سرمایه ایی

اهمیت بودجه بندی سرمایه ایی

عوامل موثر بر تصمیمات بودجه بندی سرمایه ایی

سیاست های رشد Growth Policies – بودجه بندی سرمایه ای

نقش مدیریت مالی در بودجه بندی سرمایه ایی

مراحل اجرایی بودجه بندی سرمایه ایی

مفروضات بودجه بندی سرمایه ایی

انواع طرح های سرمایه گذاری در بودجه بندی سرمایه ایی

عنوان : بودجه بندی سرمایه ای چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بودجه بندی سرمایه ای چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید